Nailart: Palmtrees #2

DSC09822_0

Het is al dagenlang mooi weer in Nederland, en dat gaan we vieren met een mooie palmtrees nailart!
Eindelijk kan ik mijn nagels eens goed aanpassen aan het heerlijke weer 🙂 Het werd ook wel tijd ladies.

Als basislakje heb ik Rimmel (aber naturlich!) gebruikt, nummer #835 Bright Back At You. Daarna heb ik met een geel en oranje lakje er wat diepte op gesponsd. Hierdoor krijg je er een beetje reliëf in.

Daarna ben ik met mijn stripers aan de slag gegaan voor de stammen van de palmtree. De bladeren zijn het lastigst, om die mooi netjes, strak te krijgen. En als extra toevoeging heb ik er nog groene glitter op gedaan, lekker glam!
Op het laatst heb ik mijn palmbomen nog een eilandje gegeven 😉 met mijn dottingtool deed ik een klein kloddertje donkeroranje.

DSC09826_

DSC09829_

DSC09830_
Kitty cat 😀

Zijn jullie nagels al zomerproof? Let me know!

38 thoughts on “Nailart: Palmtrees #2

  1. Pingback: Palmtree nailart #3 | Jewelyz & Nails

Dankjewel voor jouw reactie!

