I’m back!

Back_

Ha ladies, I’m back!

Na ruim een week lang heerlijk onder de Griekse zon te hebben gelegen, ben ik gisteren weer aangekomen in ons kikkerlandje 🙂 Maar hé, volgens mij hebben jullie hier ook een heerlijk, warme week gehad! Hebben jullie nog leuke dingen ondernomen door dit warme weer, of lekker bijgekleurd in de zon? Let me know 😀

Ik heb het heerlijk gehad, het was erg warm maar we zijn veel in en op het water geweest. Autootje gehuurd, bootje gehuurd, lekker eten en echt genieten! Als jullie het leuk vinden kan ik wel een post wijden aan mijn vakantie met wat tips en foto’s?

In ieder geval zit ik nu heerlijk aan een beschuitje met puur chocolade hagelslag, OH I MISSED IT! Hihi, na een week lang ontbijten met croissants, wafels, pannenkoeken, Griekse yoghurt (nom nomm!) is dit ook weer genieten. Op vakantie gaan is geweldig, maar thuiskomen is ook echt heerlijk! 🙂

Ik ga eerst even alles uitpakken, wassen en zorgen dat mijn huis aan kant is. De afgelopen week is dit lege huis door drie melige katten geleefd, dus overal ligt kattenhaar, pluis en stukjes plant ;-).
Vanavond zal ik weer mijn eerste nail-art post online gooien! Thanks voor al jullie lieve reacties op mijn vakantieberichtje 🙂

Liefs,
Jewelyz

22 thoughts on “I’m back!

Dankjewel voor jouw reactie!

