Palmtree nailart #3

DSC00398_0

Palmtrees! Zomer! Zon!

Het is zulk lekker zomers weer geweest, perfect voor palmtree nailart!
Ik heb al verschillende nailarts met palmbomen gemaakt: Hier mijn palmbomen nailart met een lichtblauw lakje, en hier de palmbomen nailart bij onze Nails vs Nails!

12

Nu weer een heel andere soort, met een donkerroze lakje van Rimmel #701 Jazz Funk heb ik een zonsondergang nagebootst. Dit heb ik gedaan door middel van het stempelen met een spons.
Eerst heb ik al mijn nagels knalroze met Rimmel #701 Jazz Funk gelakt. Dit eerst heel goed laten drogen (anders haal je het weer weg met stempelen)! Daarna lak ik een geel en oranje laagje op een papiertje, en spons vanaf het papier direct op mijn nagels (alleen aan de bovenzijde). Met elke nagel spons ik opnieuw, zodat er genoeg nagellak op de spons zit.
Hierna heb ik nog wat gouden glitters eroverheen gedaan voor het extra zomerse effect 😉 en mijn palmbomen getekend met mijn zwarte striper.

DSC00394_

DSC00397_

Jup, deze nailart is ook weer goedgekeurd door Kitty 😉
DSC00399_0

P.S. Kennen jullie mijn pagina op Facebook al?! Like! 😀

19 thoughts on “Palmtree nailart #3

Dankjewel voor jouw reactie!

