Mini shoplogje: Rimmeltjes!

1

Vandaag een mini-shoplogje (echt heel mini, want ik heb maar 2 nagellakjes gekocht, ook een hele prestatie hihi)! Ik probeer ook minder nagellak te kopen, en echt alleen kleuren die ik niet heb en ook niet van te veel verschillende merken (anders wil je van elk merk elke kleur). Nu koop ik eigenlijk alleen Rimmel (uhu :D) en soms Catrice, glitterlakjes van Essence en mijn nieuwe favoriet Essie!

Vandaag twee lakjes van Rimmel:
#842 Too cool to tango
#711 Rain rain go away

Bij het Kruidvat zijn alle Rimmel 60 Seconds (de kleine lakjes van 8ml) nu €2,99!

Het lichtblauwe kleurtje vond ik zó mooi en zacht, die kan ik goed gebruiken en combineren. De meeste blauwe kleuren die ik heb zijn allemaal aqua of donkerder, dus dit is een goede aanvulling op mijn stash :-).

En het andere lakje is een beetje nude, mooi zacht en dekt perfect in 2 laagjes zoals ik gewend ben van Rimmel. Dit kleurtje is een perfecte basis voor nailarts, en ook heel rustig zonder nailarts. Dit lakje heb ik nu op en ik vind het erg mooi en neutraal staan.

3

Naamloos2

Wat vinden jullie van deze lichtere kleuren?

P.S. Volgen jullie mij al op Facebook? 😀

16 thoughts on “Mini shoplogje: Rimmeltjes!

Dankjewel voor jouw reactie!

