Nails vs Nails #4

Vandaag is het weer tijd voor onze Nails vs Nails!

We hebben het iets doorgeschoven in verband met de vakantie, maar eindelijk is het weer zo ver! Ik vind dat altijd heel leuk om te doen. We kiezen samen een onderwerp, dit keer kozen we voor: ‘vakantieland’ en dan maken we allebei een creatie.
Je kan en mag van alles kiezen en gebruiken, en we hebben geen idee wat de ander maakt. Het is zo leuk om dan naar elkaar te mailen wat het resultaat is geworden; ik word er altijd weer vrolijk van 😀

Hopelijk jullie ook, hier zijn de creaties:

Dit is de creatie die Samantha van Purpura Papillio heeft gemaakt:
Berlijn
En nog een foto:
Berlijn
Ze heeft gekozen als onderwerp: ‘Berlijn’. En wat mooi gedetailleerd zijn haar nagels! Ik herken al een aantal gebouwen uit Berlijn 😉 heel mooi gedaan!

Morgen geeft ze een volledige uitleg over haar nailart, dus als je benieuwd bent naar wat er precies voor gebouwen er op staan of misschien herken je er al een paar, kijk morgen eens op haar blog!

En dit is mijn creatie:
Griekenland2

Griekenland3
Ik heb gekozen voor (natuurlijk) Griekenland 😉 En ik besloot om eerst al mijn nagels in Grieks blauw te lakken, met het lakje van Essie Avenue Maintain. Als eerste kwam ik mij op om de Griekse vlag te maken, en daarna was het even goed brainstormen wat nou typisch Grieks is en op mijn nagels past (geen broodje gyros dus ;-)).

Wat vinden jullie van onze vakantielanden? Al een beetje in de vakantiestemming?
Laat het gerust weten bij de comments 🙂

29 thoughts on “Nails vs Nails #4

Dankjewel voor jouw reactie!

