Bikini nailart

Bikini

Nog even genieten van het mooie weer in Nederland, en daarbij een toepasselijke nailart; een bikini nailart!
Deze heb ik nog nooit eerder gemaakt dus het was even priegelen (dat is volgens mij ook wel te zien, excuses). Hij is niet zo netjes geworden als ik zou willen. Ik heb de bikini’s met een dottingtool gestippeld ipv met een striper getrokken, volgende keer ga ik dat eens proberen want dat ziet er veel strakker uit (hoop ik ;-)).

Enjoy your summer day ladies 😀

Bikini2

44 thoughts on “Bikini nailart

Dankjewel voor jouw reactie!

