Nailart nagelwiel inspiratie

Nagelwiel1

Hallo lieve (en nieuwe!) volgers,

Vandaag heb ik een inspiratie artikel voor jullie gemaakt met veel nailarts erin!
Ik krijg vaak te horen dat meiden veel inspiratie zoeken om hun nagels op te fleuren, en ik ben zelf ook vaak op internet opzoek naar leuke ideeën voor nailarts.

Omdat ik niet elke keer al mijn nagels wil lakken voor 1 nailart, heb ik een nagelwiel waar ik verschillende nailart op kan maken. Zo’n nagelwiel kan je kopen bij de Boozyshop voor €0,79, en ook bij Pretty Polish kan je een nagelwiel kopen voor €0,90.
Het is een heel handige tool, zeker als je ook nog druk aan het oefenen bent met nailarts is het een aanrader! Ook is het perfect om bijvoorbeeld dezelfde nailart te maken alleen in andere kleuren, zo kan je goed zien welke kleurencombinatie het beste bij elkaar past (bijvoorbeeld met bloemen, dots of panternailarts!).

Ik heb verschillende nailarts gemaakt met onder andere: bloementjes, vlinders, dots (stippen), stripers, glittercoatings, blossomtrees in verschillende kleuren. Het leuke van zo’n nagelwiel is dat je heel goed kan kijken met bijvoorbeeld een bloemennailart welke kleurencombinaties het beste bij elkaar passen.

Hieronder zal je wat voorbeelden en details zien van mijn nagelwiel:

Nagelwiel2

Nagelwiel3

Nagelwiel4

Nagelwiel5

Ik hoop dat jullie hier wat inspiratie van opdoen, en laat gerust weten of jullie hier nog meer van willen zien! Andere ideeën of tips zijn altijd welkom 🙂

23 thoughts on “Nailart nagelwiel inspiratie

Dankjewel voor jouw reactie!

