Bourjois summer nailart

Summer1

Goedemorgen ladies 🙂

Het is nu nog erg vroeg, maar hier begint het zonnetje al door te breken; heerlijk! Nog even genieten van de laatste paar weken van de zomer voordat we allemaal de herfst in duiken.
Daarom ook nog een zomerse nailart voor jullie!
Als basiskleur heb ik het lakje van gisteren gebruikt van Bourjois #04 Amande Défilé. Ik ben erg te spreken over dit lakje; heerlijk fris groen! Typisch voor de zomer! Misschien dat ik hem in de herfst ook nog gebruik en combineer met donkergroen.. hmm, we’ll see!

Nu eerst nog even zomer en dus zomerse nailart: bloemen, roze en vrolijkheid!
Ik begon eerst met mijn pink en ringvinger met bloementjes, en heb expresss de groene takjes recht gemaakt om eens te kijken hoe dit zou staan. Omdat ik het te druk vond om alles met bloementjes te doen heb ik mijn middelvinger heel rustig gelaten met een bloem en wat dots, en mijn wijsvinger heb ik met stripers ruitjes gemaakt als accentnagel; een nagel die totaal anders is dan de rest.

summer3

Enjoy your day!

Ik ga vandaag een dagje shoppen in Rotterdam, tips en advies voor leuke winkeltjes? Let me know 😀

Summer2

36 thoughts on “Bourjois summer nailart

Dankjewel voor jouw reactie!

