Shoplog Rotterdam

Vandaag heb ik voor jullie een shoplog met alle leuke dingen die ik afgelopen dinsdag in Rotterdam gekocht heb!

Nagellak:

Claire’s: deze 3 mooie nagellakjes. Ze waren alle drie 1 euro per stuk en zijn óh zo gorgeous! Swatch komt eraan ladies 😉
Shop1
*Uhm, nu is mijn stash dus 116 + 3 = 119 😉

Sieraden:
Deze twee kettingen heb ik gekocht bij een klein sieraden winkeltje “I Am” met heel veel leuke sieraden te koop! Ik vind ze beide echt geweldig met drie kleuren; zilver, goud en rosé.
shop2
Hier nog een close-up van een van de kettingen die ik draag, met een nieuw shirtje:
Ketting
De metalen boogjes lopen ook bol, waardoor het een heel leuk effect heeft.

Deze twee oorbellen heb ik gekocht bij Miss Etam (wist niet eens dat ze daar ook oorbellen hadden, en jawel voor maar €2,- per set :D), en de ketting heb ik daar ook gekocht voor €2,- Mooie kleur mintgroen, draag ik erg graag!
shop3
Shop4

Kleding:

Als eerst mijn nieuwe loafertjes! I LOVE THEM! Ze zitten heerlijk, zijn van suede en ik heb ze gekocht bij Sascha van €59,- voor €29,-
shop5
Ik ben hier echt heel erg blij mee. Mijn volledige schoenencollectie bestaat eigenlijk uit laarzen (of enkellaarsjes), ballerina’s en instappers pas ik nooit omdat mijn voeten te smal zijn waardoor ik met het lopen uit mn schoen flip. Deze hebben een langere neus waardoor mijn voet perfect geklemd zit; ideaal 🙂

OH MY GOD; als ik rijk was (en op hakken kon lopen hehe) had ik deze lieverds meegenomen:
steve
maar nu heb ik er alleen een foto van gemaakt zodat jullie mee kunnen genieten 😉 (Steve Madden)

Dan deze twee leuke jurkjes! Beide van de Mango, van een wat dikkere stof (beetje jogging-stof?), heerlijk voor de herfst/winter! (Deze foto’s zijn wat minder excuus)
Beide jurkjes waren afgeprijsd naar €20,- I love SALE! 😀
Shop6shop7

En dan deze twee shirtjes van de H&M met kant, I like! Beide waren nu in de opruiming voor €5,-
shop8shop9
(Het linker shirtje is dus zwart, maar mijn camera vond van niet).

En als laatste dit mouwloze shirtje van de H&M €9,90, hij is donkergroen met leuke wapperende zijkant:
shirtje

Zo, dit was mijn shoplog. Voorlopig weer genoeg geld uitgegeven 😉
Hebben jullie nog leuke dingen geshopt afgelopen week?

34 thoughts on “Shoplog Rotterdam

Dankjewel voor jouw reactie!

