Nieuw: Hot or Not?

nails

Nieuw artikel!
Elke maandag komt er een nieuwe “Hot or Not” post online, met daarin een product waarvan ik de vraag aan jullie stel; is het helemaal te gek dat je het zelf wilt hebben? Of nee dit keer sla ik het over?

Hunkemoller

Dit keer; nagellak te koop bij de Hunkemöller!
Gisteravond vielen hier de folders op de deurmat; yeah! Altijd even kijken of er nog iets interessants tussen zit, even lekker neuzen met een kop thee erbij; I love it :-).

Totdat ik in de Hunkemöller opeens zag dat er nagellak te koop is! Huh, wat? OK, ik kom koop graag nagellak en ik ben graag in de Hunkemöller maar die combinatie zelf had ik niet kunnen bedenken eigenlijk.. is het dé ultieme uitkomst? Of slaan ze hier de plank helemaal mis?

Ik heb de nagellak (nog) niet gekocht en kunnen testen, maar als de meerderheid het “Hot” vindt dan moet ik er wel aan geloven .. 😉

hotnot
Don’t forget your nails!

Kom maar op met jullie mening!
Hot or Not?

34 thoughts on “Nieuw: Hot or Not?

Dankjewel voor jouw reactie!

