Swatch: Rimmel #842 Too cool to tango + Claire’s

rimmel842

Een paar weken geleden had ik dit mooie lakje van Rimmel gekocht, die jullie toen ook voorbij zagen komen in een shoplog. Ik heb ‘m al vaak gebruikt (onder andere met de tutorail van de Palmbomen nailart) en bedacht me dat ik hem nog helemaal niet aan jullie had geïntroduceerd!

Dus vandaar; Rimmel #842 Too cool to tango!
Wat een leuke naam ook 😉 maar niet te vergeten; wat een mooi lakje! Perfect lichtblauw, een goede dekking (op de foto draag ik twee laagjes), dit is echt een super lakje.

Als je nog opzoek bent naar een mooie kleur lichtblauw; dit is ;m! 😉

rimmel842_

Jullie hebben vorige week ook de mooie glitterlakjes van de Claire’s kunnen zien, en daar zat een prachtig lichtblauw lakje bij. De dekking is zeker 3 laagjes, en met al die glitters is dat wel een aardig karwei (en vooral heel vervelend met het verwijderen).
Vandaar dat ik het blauwe glitterlakje van de Claire’s heb gekoppeld aan Too cool to tango, en volgens mij is het een heel leuk stel 😀 Kijk met me mee en oordeel zelf:

Let me introduce you: Mister too Cool & Misses Claire’s.

rimmel842_2

rimmel842_3

Wat vinden jullie van dit koppel? 😉

59 thoughts on “Swatch: Rimmel #842 Too cool to tango + Claire’s

Dankjewel voor jouw reactie!

