Mijn nagellak stash!

stash1

Goedemorgen meiden!

Drie weken geleden was ik zo trots als een pauw met mijn mooie letterbak, gescoord bij de Intratuin voor 20 euro. Helaas was hij wat beschadigd en verkleurd, en heb ik hem de afgelopen weken 4x (!) wit geverfd met houtverf.

Uiteindelijk was hij mooi droog, goed gedekt en tijd om hem op te hangen! Manlief met grote puppy ogen aangekeken en hup 2 spijkertjes in de muur! Toen kwam het moeilijkste gedeelte; de indeling. OMG daar heb ik drie dagen over gedaan.. en nu ben ik er nog niet helemaal tevreden mee maar ik wilde jullie niet langer in spanning houden ;-).

Ik heb nog een leeg vakje rechtsboven, tja en daar passen eigenlijk niet alle lakjes in, het is net iets te smal (in de hoogte). Te kort dus.
Ik heb er wat foto’s van gemaakt, kijk en geniet met me mee 🙂

stash2
Overzicht van (een deel) van mijn nagellakstash.

De meeste lakjes die ik heb zijn van Rimmel Londen (uh uh DUDE you already told us) . Daarnaast heb ik ook van nagellak van Maybelline (ook erg fijne kwastjes). Hier ben ik ook mee begonnen (in een lang, ver en duister verleden..). Ik was erg shy en het was voor mij al heel wat dat ik nagellak droeg, dus de kleurtjes die ik droeg waren erg licht en onopvallend (lichtroze, parelmoer) en die kleuren vond ik bij Maybelline.

Tja, uiteindelijk is mijn zelfvertrouwen gegroeid en ging ik meerdere kleuren nagellak dragen (en make-up) is dat uitgegroeid naar deze blog om jullie te showen hoe mooi nagellak en JIJZELF kan zijn Come on girls; WE ROCK THIS WORLD!
We hoeven onszelf niet meer te verbergen, hoeven niet verlegen te zijn, je mag zijn wie je bent! Draag uit wat je wilt, kleed jezelf hoe je wilt en trek je niets aan van wat anderen zeggen; je bent het waard.

OK, nu zal ik beginnen met mijn stash + foto’s.
Ik heb niet de namen en nummers van alle lakjes genoteerd (als jullie dat willen, meldt het even bij de comments dan zet ik het er bij), of als je een swatch, naam of vraag hebt; let me know 🙂

Linksboven: Rimmel donkerblauw, lichtblauw, nude, bruin
stash4
Linksmidden: Rimmel rood, roze
stash3
Linksonder: Rimmel Metal Rush & Hema holographic
stash7

Middenboven op het kastje: Essence Twins
Middenboven: overige Rimmel kleuren
Middenmidden: Special Effects coats, nailart stuff, mini lakjes.
stash5
Middenonder: Essie
stash6

Rechtsboven: Een (nog) leeg plankje, daaronder Maybelline lakjes
stash8
(Zie de rechter lakjes van Maybelline van mijn Shy-tijdperk zijn al veel gebruikt)
Rechtsmidden: Lakjes van Claire’s
Rechtsonder: Bourjois en Sally Hansen nailstickers
stash10
(Misschien dat de Bourjois lakjes binnenkort nog wat broertjes en zusjes krijgen aangezien er deze week bij Etos 1+1 GRATIS op alle Bourjois producten is…)

Tot nu toe viel het best mee hé?
Dit was natuurlijk niet mijn gehele nagellakstash (slik 119 lakjes..) maar een deel hiervan. Dit zijn eigenlijk de lakjes die ik het meest gebruik en die daarom een plaatsje verdienen in mijn letterbak ;-).
De rest van mijn lakjes (hoe kom ik ander aan 119 OMG?) zitten in twee kleine laadjes;

stash9

Niet heel spannend, al die zwarte doppen, maar zo hebben jullie in ieder geval een idee van mijn stash! En zeg nou eerlijk; het ziet er minder uit dan 119 stuks toch?

Morgen komt er een post online over waar je deze leuke letterbakken kunt kopen, hoe duur ze zijn en wat de verschillende soorten zijn. Dus als je zelf nu zoiets hebt van; ooh leuk zoiets wil ik ook voor mijn lakjes! Dan moet je morgen zeker even terugkomen 🙂

55 thoughts on “Mijn nagellak stash!

  1. Sohee, ziet er netjes en georganiseerd uit 🙂 Er zitten prachtige nagellakken tussen: Rimmel London, Hema, .de twins van Essence en nog veel meer..!
    Vier keer gelakt?! OMG, wat een klus! Het resultaat mag er zijn 🙂

Dankjewel voor jouw reactie!

