Nailart: Red & white polkadots

Essie1

Goodmorning ladies!

Vandaag heb ik voor jullie een nailart met het witte lakje van de Hema: Long Lasting Nailpolish White. Wel heb ik mijn nagels wat aangepast omdat het anders erg typ-ex-achtig werd šŸ˜‰ en heb ik een vinger wit gelakt en de rest in knalrood. Wat zorgt voor een mooi contrast!

Essie3

Ik heb mijn middelvinger wit gelakt met het lakje van de Hema: Long Lasting White. Dit is een perfecte dekking in twee laagjes.
Op mijn andere nagels heb ik Essie She’s Pampered gelakt, een vuurrood lakje wat met 1 laagje al goed genoeg dekt. Voor het mooie en tegen het chippen doe ik altijd nog een tweede laagje eroverheen. Over dit lakje van Essie ben ik erg tevreden! De kwasten zijn vrij breed, misschien niet voor iedereen prettig, maar ik vind dit erg fijn lakken.

Ik ben gek op polkadots en heb mijn dottingtools gebruikt om deze dots (stipjes) te creƫren. Ik heb twee verschillende dottingtools gebruikt zodat je twee verschillende groottes hebt. De dots heb ik gemaakt met hetzelfde kleurtje van Essie en waar mijn andere nagels ook mee gelakt zijn.

Essie2

Essie4

Uiteindelijk een vrij simpele nailart, maar oh how I love Polkadots!
Wat vinden jullie van deze nailart? En maken jullie ook vaak gebruik van dottingtools?

36 thoughts on “Nailart: Red & white polkadots

Dankjewel voor jouw reactie!

