Hot or Not: Magnum Kisses

hotnot2

Goedemorgen meiden!

Survived the weekend?
Vandaag is het maandagmorgen en dat betekent; tijd voor de ‘Hot or Not’!
Deze keer heb ik gekozen voor de nieuwe Magnum ijsjes; Magnum Kisses. Ze zijn volgens mij zo’n 3 maanden uit in Nederland, en hebben 5 verschillende smaken:

magnum1

1/5 – First Kiss: Creme Brulée (Vanille ijs met caramel saus, bedekt met een laag krakende melkchocolade)
2/5 – Loving Kiss: Meringue et Fruit Rouges (Vanille ijs, rode vruchtensaus, meringue stukjes)
3/5 – Passionate Kiss: Tiramisu (Mascarpone ijs, koffiemarsala saus, chocoladestukjes en koffiecake)
4/5 – Flirty Kiss: Gáteau au Chocolat (Chocolade ijs, chocolade saus en stukjes brownies)
5/5 – Stolen Kiss: Tarte aux Pommes (Vanille ijs, appelsaus, stukjes appelgebak en witte chocolade)

manum

Het idee is erg leuk bedacht; de naam is erg leuk bedacht; en bij elke kus hebben ze een leuke variant gekozen. Toen ik deze ijsjes in de supermarkt spotte kocht ik als eerste Creme Brulée (oh hier ben ik gek op!). Thuis meteen proeven en hmm, ik proef heel veel: harde knarsstukjes (de gebrande creme) en caramel, niet verkeerd maar ik leg niet de link naar creme brulée.
Ze hebben een paar weken in mijn vriezer gelegen totdat ze eindelijk op waren, en ik toch nog een keer een andere smaak wilde proberen. Want eerlijk is eerlijk; het idee is echt geweldig!

tira

Tiramisu: dit moet toch goddelijk zijn! Wie bedenkt dit nou? Tiramisu is het beste dessert ooit gemaakt, en dan stop je dit gewoon in een ijsje? OMG HEBBEN PROEVEN AAAHH! Hup; in mijn mandje, afrekenen en thuis meteen proeven want oh ik stond al te kwijlen in de supermarkt 😉
Weer viel dit ijsje mij erg tegen; of waren mijn verwachtingen te hoog? Heeft Magnum te hoog ingezet?
Ik bedoel; tiramisu is goddelijk, en dit in een ijsje is perfect; maar ik proef van alles maar geen tiramisu. Jammer, ik neig eerder naar een grote bak tiramisu (gne gne) dan een ijsje van Magnum.

Heb ik nou de verkeerde varianten geproefd? Zijn mijn smaakpapillen aangetast? Of is deze leuk bedachte actie gewoon een flop?

Vandaar dat ik jullie eens laat kiezen; de nieuw bedachte ijsjes van Magnum; Hot or Not?

Laat bij de reacties weten welke keuze je hebt gemaakt en waarom, ik ben erg benieuwd 🙂 Vind de meerderheid de Magnum Kisses ‘Hot’, zal ik ze volgende week digitaal uitdelen 😉 Zo ben ik gewoon.

mag1

De results van vorige week komen vanmiddag online, maar ik kan alvast verklappen dat ik nog geen Hunkemöller lakje in mijn stash heb ;-).

31 thoughts on “Hot or Not: Magnum Kisses

  1. Hahaha! Ik móest natuurlijk op de raketten klikken ;P Ik ben overigens wel gek op caramel dus de creme brulee variant is misschien wel iets voor mij (vond de Gold ook héérlijk) verder ben ik niet zo’n ijs eter dus kan je niet helpen, heb ze nog niet geproefd 😉 X

Dankjewel voor jouw reactie!

