Uitslag: Hot or Not: Hunkemoller nagellak

NOT1

Vorige week begon ik met een nieuw artikel waar jullie aan kunnen mee doen; Hot or Not!
Het eerste artikel ging over de nagellak van de Hunkemöller; is dat nou een goede combinatie, lingerie en nagellak? Er waren veel verschillende meningen over (leuk!) en hier heb ik voor jullie de uitslag van.

Volgende keren combineer ik de nieuwe post samen met de uitslag van de vorige poll, is ook een stuk overzichtelijker 😉

Omdat de meerderheid het niet ‘hot’ vindt ben ik niet van plan om te lakjes aan te schaffen en te swatchen. Misschien als ik er een keer tegen aanloop en een perfect, mooi kleurtje zie dat hij dan wel mee naar huis gaat 😉 Ik hou jullie op de hoogte!

Bedankt voor het meedoen met deze poll (en ook die van vanochtend is erg in trek!), leuk dat het in de smaak valt. Af en toe probeer ik iets nieuws op mijn blog te plaatsen, om wat meer variatie te krijgen en vind jullie feedback/reacties altijd erg leuk om te lezen; thanks girls!

10 thoughts on “Uitslag: Hot or Not: Hunkemoller nagellak

  1. Ik vind het echt geen logische combinatie, haha. Ik bedoel, ik wissel elke dag van lingerie en van mijn nagellak hoop ik toch dat die er langer dan één dag op zit. Bovendien, wie ziet mij nou in nagellak en lingerie tegelijk? Precies, mijn vriend, en die kan het echt geen drol schelen of die twee met elkaar matchen 😉 Als het leuke nagellak is van de Hunkemoller is het natuurlijk wel leuk, maar nog steeds snap ik de link niet.. 😉

  2. Mij interesseert het niet dat het matcht. Ik vind het leuk en slim dat ze aan bijverkoop doen en als het mooie kleurtjes zijn voor een goede prijs zou ik het best kopen!

Dankjewel voor jouw reactie!

