Smoking nailart

smoking1

Goedemorgen!
Vandaag heb ik weer een ‘witte’ nailart voor jullie, gemaakt met het welbekende lakje van Hema! Voor de review van dit lakje klik hier!

De nailart die ik vandaag voor jullie heb is een smoking nailart šŸ˜‰ Het is niet een comlete ‘Smoking’ maar het strikje zegt al genoeg!
Voor sommige die geen idee hebben waar ik het over heb, zal ik het even verduidelijken met een niet verkeerde foto šŸ˜‰
09
Hmmm zwijmel… OKE, next!

De strikjes heb ik als eerste gemaakt, even priegelen. Je kan het beste beginnen met twee driehoekjes, en als laatste de stip maken. De stip kan je dan namelijk een beetje plaatsen waar het minst mooiste stukje is ;-).

Met dottingtools heb ik de knoopjes gemaakt, elke nagel heeft een andere kleur en op mijn middelvinger heb ik losse glitters geplakt; sweet!
Als het strikje en de knoopjes erop zitten, doe je als laaste (!) de tip van je vinger. Deze maak je voorzichtig zwart met een striper of dunne kwast.

En dit is dan het eindresultaat: de Smoking nailart!

smoking2

smoking3

55 thoughts on “Smoking nailart

Dankjewel voor jouw reactie!

