Twee gratis acties!

Dames, wij houden toch van gratis producten?
De afgelopen week zag ik zoveel ‘tweede gratis’ artikelen, waar ik zelf ook graag gebruik van maak, dat ik deze graag met jullie wil delen.

Producten zoals shampoo, masacara en andere verzorging moet je zowieso af en toe eens opnieuw kopen, waarom dan niet op het ‘goede’ moment als je het tweede product er gratis bij krijgt?
Zo heb ik vorige week bij Etos €18,- betaald (shampoo, conditioner, douchegel, handzeep) wat oorspronkelijk €36,- was maar waar €18,- vanaf ging! Dus wat ik uiteindelijk betaald heb, is ook de korting die er vanaf is gegaan. Ik bedoel: dat is toch leuk? En je hebt twee keer zoveel producten die je normaal toch ook zou kopen en gebruiken.

Ik heb wat leuke ‘tweede gratis’ acties voor jullie op een rijtje gezet die deze week geldig zijn:

1_
Bij Paris XL zijn alle mascara’s met 40% korting! Geen tweede gratis, maar wel heel aantrekkelijk als je wat mascara’s wilt inslaan.

2_3_
Bij Etos zijn alle producten van Bourjois de tweede gratis (nagellak, masacara, oogschaduws, blush etc). En alle nagellak van Rimmel (!) de tweede gratis, nice!

4_5_
En bij alle mascara’s van Max Factor is de tweede mascara gratis (ETOS). Ook alle producten van Nivea: het tweede product is gratis (gezichtsverzorging, creme, douchgel etc).

6_
Bij de C1000: alle Andrelon shampoo’s €1,- en alle Palmolive douchegels €1,-

8_
Bij Kruidvat: Kruidvat handtherapie 2 voor €3,- , Kruidvat bad&douche 2+2 gratis, Kruidvat nagel- wimper- of wenkbrauwverzorging 2+1 gratis.

10_
Kruidvat: Sanex en Palmolive bad, douche of deodorant 2+2 gratis.

Ook nog bij het Kruidvat:
Kruidvat
Rexona deodorant 2+2 gratis & Vogue deodorant 2+2 gratis!
Melkmeisje bad en doucheproducten 1+1 gratis, Odorex deodorant 2+2 gratis.
Alle Kneipp producten 1+1 gratis, alle combinaties mogelijk.
Alle Therme producten 1+1 gratis.
Alle Wilkinson scheerapparaten, scheermesjes, scheerschuim of gel 1+1 gratis.
Gliss Kur haarverzorging of styling 1+1 gratis.
Schwarzkopf haarverzorging 1+1 gratis.
Syoss haarverzorging of styling 1+1 gratis.
Studio Line Styling; alle producten 1+1 gratis.
Fa 1+1 gratis: keuze uit het hele assortiment.
Got2B styling 1+1 gratis.
Diadermine gezichtsverzorging of reiniging 1+1 gratis.
Alles van Vaseline 40% korting,

Genoeg gratis komende week!

Gaan jullie nog iets van bovenstaande producten inslaan of is de voorraad al genoeg aangevuld? 😉
Hebben jullie ook nog handige tips voor andere kortingen of acties? Deel het gerust in de comments!

28 thoughts on “Twee gratis acties!

  1. 2e gratis is meestal niet zo goed voor mijn portemonnee, haha! Ik wil al heel lang een Bourjois foundation, maar wachtte op de 2e gratis actie.. en nou issie er en heb ik een no-buy ._.

Dankjewel voor jouw reactie!

