Ebay bestelling!

Hoera!
Mijn eerste Ebay bestelling is inmiddels een feit. Afgelopen week heb ik eindelijk, na een lange tijd twijfelen en draaikonten, een account aangemaakt, PayPal aangemaakt, geld overzet en ben ik gaan shoppen op Ebay!

Waar ik al lange tijd naar opzoek was zijn leuke nailart rhinestones. Iets anders dan de gewone rhinestones, andere kleuren, vormen en vooral was ik erg benieuwd naar (halve) pareltjes. Ook wilde ik graag een mooie set nailart kwasten, een waaierbrush en smalle, lange kwastjes. Kortom; genoeg leuks! Binnen een mum van tijd had ik al veel leuke dingen gezien, gesorteerd op prijs en gratis verzendkosten; en jeetje wat een koopjes!

Kijk mee naar wat ik afgelopen week op Ebay heb aangeschaft:

Vierkante rhinestones wheel, 12 verschillende kleuren 2mm.
€1,01 – gratis verzending.
Verkoper: maytheps-uk
Ebay1

Nailart wheel halve parels in meerdere pastel kleuren.
€1,01 – gratis verzending.
Verkoper: ashop2u
Ook deze verkoper heeft nog veel meerdere nailart spullen.
Ebay3
Oh hier ben ik zó benieuwd naar! Ik vind ze zo mooi 🙂

Set nailart brushes/kwasten, verschillende soorten.
€2,10 – gratis verzending.
Verkoper: lilyyangstore (veel nailart & beautyspullen!)
Ebay2

Arm/hand kussen voor manicures.
€1,96 – gratis verzending.
Verkoper: hkiron-aus
Ebay4

Zodra ik mijn bovenstaande bestelling binnen heb, zal ik er een review over schrijven zodat jullie ook precies kunnen zien wat het is en hoe de kwaliteit is.

Hebben jullie al eens bestellingen op Ebay gedaan? En heb je nog leuke tips, verkopers of (nailart)producten die je mij kan adviseren? Ik ben erg benieuwd!

47 thoughts on “Ebay bestelling!

  1. Ik heb één keer een ring op Ebay besteld, was een prima ervaring: goedkoop en snel geleverd! Toch begrijp ik niet helemaal hoe die site nou werkt en bladiebla. Wil me er wel weer in gaan verdiepen. Superleuke dingetjes heb je gekocht, ben benieuwd naar de nailart!

Dankjewel voor jouw reactie!

