VintageStore.nl + winactie!

vintage

Laatst heb ik een leuke vintageshop ondekt die ik graag met julie wil delen: Vintage Store! Deze webshop bestaat sinds 2009 en is opgericht door Marjolein. Ze is afgestudeerd als creatief therapeut, maar haar echte droom was altijd om een eigen Vintage winkel te hebben; een droom die sinds 2009 is verwezenlijkt!

vintage2

Haar creativiteit zie je terug in de webshop; veel romantische en creatieve retro jurkjes uit de jaren ’60/’70, en ook heel leuke schoenen en accesoires!
Eén van de dingen die mij het meest aansprak zijn de Vintage sieraden, géweldig! Mooie broches met pareltjes uit de jaren ’80, kleurrijke parelkettingen uit de jaren ’60, klassieke horloges uit de jaren ’40, ’50 en ’60. Kortom: genoeg leuks om eens tussen te snuffelen!

vintage

Voor jullie heb ik een speciale code waarmee je 15% korting krijgt op alle sieraden van Vintagestore! Gebruik deze code 906AC aan het einde bij je bestelling. Je bestelling wordt binnen 1-3 werkdagen geleverd, bij mij had ik het de volgende dag al binnen; helemaal top.

Zelf mocht ik ook wat uitzoeken in de Vintagestore, en koos ik voor een zilverkleurig kettinkje met 3 bloemen met een blauw steentje in het midden. Prachtige ketting!

vintge3
Ook koos ik een voor een haarspeld met pareltjes, zo fijn om even simpel je haar mee vast te maken; en het is nog stijlvol ook! Als laatst koos ik voor een gedraaide kraaltjesketting, wat echt een eyecatcher is:

vintage4

Wat ik erg leuk vindt van deze Vintage webshop is dat álle items uniek zijn: van elk sieraad is er maar één te koop! Dus is hij eenmaal verkocht, dan is hij ook echt weg. Zo heb je wel altijd een uniek sieraad aan je pols hangen! Alle sieraden worden netjes verpakt en snel bezorgd, een erg fijne service.

Nog een paar tips van Marjolein bij het kopen en dragen van vintage:
◾ Kijk goed naar de binnenkant van laarzen en schoenen, soms zijn schoenen zo oud dat ze van binnen verteren, zonde van je geld als je daar thuis pas achter komt. (Natuurlijk zijn de schoenen die ik aanbied door mij gecontroleerd en eventueel hersteld.)
◾ Test altijd of ritsen en knopen het nog doen wanneer je vintage en tweedehands kleding koopt. (Ook deze check ik voordat ik artikelen te koop aanbied).
◾ Let goed op het wasvoorschrift in je vintage kleding om er zo lang mogelijk van te kunnen genieten.
◾ Kijk voor de ‘echtheid’ van vintage altijd naar het materiaal dat op het label staat. Pas in de jaren ’40 kwamen de synthetische en gemixte stoffen in opkomst. Vanaf de jaren ’50 worden er labels en wasvoorschriften in de kleding gemaakt.

Winactie:
En voor jullie heb ik natuurlijk ook iets heel leuks; ik heb namelijk een mooie set van 3 broches die ik aan een van jullie cadeau mag geven! Het zijn drie broches die ik als set weggeef, en wat zijn ze cute he?

vintage2

Wat moet je doen om kans te maken op deze set broches?
– Volg mij via Bloglovin’ en like dit bericht
– Like Jewelyz&Nails op Facebook
– Like VintageStore op Facebook
(Indien je geen Facebook hebt: geen probleem, vermeld het even in je comment)
Laat in de comments weten of je wel of niet meedoet, meedoen kan tot woensdag 18 september!

DEZE WINACTIE IS GESLOTEN!

33 thoughts on “VintageStore.nl + winactie!

  1. Pingback: Reminder: winactie 3x vintage broche! | Jewelyz & Nails

Dankjewel voor jouw reactie!

