Nagelfestival!

Ladies; spread the news!
Komende twee weken is het “Nagelfestival” weer begonnen bij het Kruidvat!

nagelfestival1

Dit betekend 1+1 gratis op alle nagellak, nagelverzorging, kunstnagels en nagellakremover!
De actie is geldig op onderstaande merken:
Essence – Catrice, Rimmel Londen – Gosh – L’oreal – Herome – Bourjois – Maybelline – Sally Hansen – NYC.

Van 10 september t/m 22 september geldig.

1

TIP: de nieuwe Limited Edition van Catrice ‘Bloom’ ligt nu in de schappen! Ook leuk zijn de 3D glittertoppers van Essence.

Hebben jullie al ideeën over wat je wilt gaan inslaan? Let me know!

36 thoughts on “Nagelfestival!

  1. Neehee…!! Ik wil geen aanbieding meer zien over nagellak 😉 Ik mag van mezelf voorlopig geen nagellak meer kopen. Ik heb teveel nagellak in mijn stash zitten en de laatste tijd veel te veel gekocht. Oeps…

Dankjewel voor jouw reactie!

