Nailart + waaierkwast

Oeps, vanochtend kwamen er twee artikelen tegelijk online (iets té enthousiast 😉 ). Het artikel over het Bourjois lila lakje komt morgen online!

Bourjois

Dit mooie, lichtblauwe lakje van Bourjois #Blue no Blues heb ik een aantal weken geleden gekocht. Hij viel mij meteen op in het schap; wat een waanzinnig, mooie kleur blauw! Zó helder, ik was hier erg benieuwd naar en nam hem mee naar huis (heb wel netjes afgerekend hoor ;-)).

Zoals ik van Bourjois gewend ben zijn de kwastjes vrij breed, waardoor het heel prettig lakt. Als je vrij smalle nagels heb zal je dit minder prettig vinden, maar de dames met bredere nagels zullen hier erg blij mee zijn. Ook de structuur van het lakje is gewoon; perfect! Ik heb er geen andere woorden voor, ik ben hier erg tevreden over.
De dekking is met 1 á 2 laagjes mooi en zie je er geen tips meer doorheen.

Zoals je gisteren kon lezen is mijn nailart kwasten set binnen! En hiermee ben ik begonnen met een nailart. Ik heb de waaierkwast gebruikt, omdat je hier makkelijk een leuke, sierlijke nailart mee kunt maken.
howto

Hoe ga je te werk?

Ik heb drie opvallende kleuren gepakt, zodat het contrast van de vegen van de kwast goed te zien zijn.
Als je met een lichte kleur je nagels lakt, pak dan drie donkere kleuren.
Heb je je nagels met een donkere kleur gelakt, pak dan drie lichtere kleurtjes zodat het goed opvalt.
Zorg dat je een papiertje hebt liggen, en drup van elke drie lakjes een rechte lijn van 3-4 cm op het papiertje. Zo past je waaierkwast er precies op!
Je begint met het donkerste kleurtje, en drupt de waaierkwast lichtjes in de nagellak (het lijntje) en waaiert zachtjes over je nagel heen, je kan meteen doorgaan met een volgend kleurtje, eerst even een rechte lijn maken (of van te voren al doen, als hij maar niet te snel opdroogt), en dan om en om over je nagel waaieren met je kwast.

Tip: Leuk is het om de ene keer bij de rechterkant van je nagel te beginnen, en met de andere kleur begin je aan de linkerkant van je nagel.

Zie hieronder het resultaat:
foto 001_

foto 004_

En tadá: mijn waaierkwast na het gebruik: 😉
foto 056_

Hebben jullie een idee hoe je deze nailart kunt maken? Willen jullie graag nog een tutorial hiervan zien? Ik ben erg benieuwd, en als je deze nailart namaakt zou ik het erg leuk vinden om een foto hiervan te zien 🙂

44 thoughts on “Nailart + waaierkwast

Dankjewel voor jouw reactie!

