Maybelline #635 Surreal

Vandaag heb ik voor jullie een swatch van dit mooie lakje van Maybelline #635 Surreal. Ik dacht dat het een blauwig lakje was, maar hij neigt toch meer naar paars; laten we haar voor het gemak lila noemen ;-).

maybelline

Ik ben erg enthousiast over de nagellak van Maybelline: goede prijs/kwaliteit verhouding, prettige kwast (goed breed, in twee rijtjes heb je je nagel gelakt). Ook met de dekking van het lakje is het goed gesteld: dit kleurtje dekt in 2 laagjes perfect. Misschien al in één laag, ligt er net aan hoeveel je erop doet; maar dat kan in principe wel want de structuur van de Maybelline lakjes is over het algemeen vrij vol.

Dit lakje alleen is eigenlijk al mooi genoeg om zo te dragen, toch kriebelden mijn vingers nog en ben ik bezig geweest om een nailart te maken. Ik heb gebruik gemaakt van mijn Konad imageplate M57.

konad

Ook heb ik gebruik gemaakt van mijn stamper, schraper en witte Konad stempellak. Hier heb ik geen foto van gemaakt, maar dit spreekt voor zich neem ik aan. Hier zie je het resultaat van het stempelen:

konad2

Zo is hij nog een beetje kaal, we gaan er nog wat gezelligers van maken! Dottingtools erbij, en een paar zachte kleurtjes die mooi bij lila passen: wit, lichtroze, lila en nude kleuren zijn prima.
Met mijn dottingtool heb ik witte en lila stipjes geplaatst rondom de stempels. Zo wordt het wel wat drukker, maar als je niet teveel andere kleuren gebruikt kan het prima; ook kan je natuurlijk een accent nagel maken met alleen met stippen.

Uiteindelijk is dit het resultaat geworden:

maybelline

konad3

24 thoughts on “Maybelline #635 Surreal

Dankjewel voor jouw reactie!

