L’oreal confettis topcoat

Foto_ 008_0

Ik heb een nieuwe favoriete glitter topcoat erbij! En die zal ik vandaag aan jullie showen.
Het is de topcoat #916 ‘Confettis” van L’oreal. Dit is een sprankelende topcoat met alleen maar zwart en witte glitters, en ook in verschillende grootte.

Deze glitter topcoat kan je met zoveel kleuren nagellak combineren, dat je hem ongetwijfeld vaker voorbij ziet komen op mijn blog 😉

Om mijn nieuwe liefde als eerst maar een te introduceren begon ik met een wit lakje, hét witte lakje van de Hema, en deze dekt prima in twee laagjes.
Omdat het lakje zelf wit is zie je dus de witte glitters niet duidelijk, wel als ze over een zwarte glitter zitten. Ik bedacht om alleen de tips met glitters te doen, een soort French Manicure maar dan net even iets anders 😉 Op mijn wijsvinger heb ik wel heel mijn nagel van glitters voorzien, omdat deze zo anders zo sneu is aangezien hij *snif gescheurd is.

Foto_ 005_

Foto_ 003_

Foto_ 025_

Deze L’oreal glitter topcoat is te koop bij de drogist, Etos en het Kruidvat voor €5,99. Bij het Kruidvat is deze week alle nagellak 1+1 gratis, waardoor je voor €5,99 twee lakjes van L’oreal kunt kopen! Hebben jullie al gebruik gemaakt van deze superleukemaardodelijkvoorjeportemonnee actie?

31 thoughts on “L’oreal confettis topcoat

  1. Jaah, ben hier zo verliefd op! Ik heb hem meteen gekocht toen hij voor het eerst verscheen, bij Douglas. Ik aasde eigenlijk op ‘Connect the Dots’, maar die is duur en amper verkrijgbaar. Ik heb die actie niet aan mij voorbij laten gaan, trouwens. Heb behoorlijk wat top- en basecoat ingeslagen!

Dankjewel voor jouw reactie!

