30% korting op Essie!

Etos1
Oh no! Nog meer korting! Nu bij Etos!

Sorry dames, dit móet ik toch met jullie delen: 30% korting op Essie nagellak? Waanzinnig!

Het gaat om de standaard collectie + de nieuwe herfst collectie!
Essie lakjes zijn echt lakjes van heel goede kwaliteit, en deze begin ik steeds meer te waarderen. Waar ik eerst 3 lakjes van Catrice kocht, koop ik nu een lakje van Essie. Ik denk bewuster na over de kleuren, heb ik het écht nodig, heb ik deze kleur niet al, zal ik hem vaak gebruiken? Dat komt toch door de prijs.
Ook vind ik ze erg fijn lakken, hebben ze brede kwastjes, en pak ik sneller een lakje van Essie dan bijvoorbeeld Catrice.

De lakjes van Essie zijn normaal €9,95 en nu met 30% betaal je €6,65. Dat is toch nog twee keer een lakje van Catrice (€2,99) maar goedkoper dan een lakje van Maybelline of Bourjois (€8,49).
Als je nog geen lakje van Essie in je collectie hebt is dit een goed moment om er eens een te kopen, ook ligt de nieuwe herfst collectie 2013 bij de Etos al klaar!

Mooie herfstlakken, zie hieronder de preview:

essie

Hier heb ik een voorbeeld van de swatches van deze collectie, gemaakt door The Polishaholic (geweldige blog!).
Essie

De kortingsactie is een onderdeel van de actie: 30% korting op alle make-up en nagellak bij Etos. De merken die meedoen: Etos, L’oreal, ESSIE, Rimmel, Revlon, Maybelline, MAX Factor, Miss Sporty & Bourjois Paris.

25 thoughts on “30% korting op Essie!

Dankjewel voor jouw reactie!

