Spam again!

spam

Lieve meiden, dames, vrouwen, ladies, blogsters, volgers, fans ;-)!

De laatste tijd zie ik weer zoveel nieuwe ‘gezichten’ op mijn blog, met zoveel lieve reacties, dat ik het wel weer tijd vond voor een nieuwe ‘spam again’.
Dit keer heb ik er een korte vragenlijst bij, die ik op een andere blog ook zag, ik heb hem alleen wat aangepast ;-).
Ik zou het erg leuk vinden als jullie deze vragenlijst overnemen in de reactie en willen invullen, zo leren we elkaar meer kennen en dat zorgt altijd weer voor leuke verrassingen!

Hierbij de vragenlijst; kopieer hem even in je reactie:

– Wat is je naam, leeftijd en woonplaats?
– Heb je zelf een blog (+ link), en waarover gaat jouw blog?
– Hoe ben je op mijn blog gekomen?
– Wat is jouw favoriete make-up product?
– Wat zou je doen als je vandaag een miljoen zou winnen?

Ik ben benieuwd naar jullie leuke reacties en antwoorden!

c335be4e6adeb38f655ee43cc08b11ed_thumb

27 thoughts on “Spam again!

  1. – Wat is je naam, leeftijd en woonplaats?
    Ik ben Imke, 30+ en kom uit Nijmegen
    – Heb je zelf een blog (+ link), en waarover gaat jouw blog?
    Ik heb een blog waar ik iedere dag een artikel plaats. Je kunt me vinden op http://www.iontrend.nl
    – Hoe ben je op mijn blog gekomen?
    Jij hebt laatst een reactie op een van mijn artikelen geplaatst en toen heb ik jouw blog bezocht 🙂
    – Wat is jouw favoriete make-up product?
    Zonder enige twijfel…nagellak
    – Wat zou je doen als je vandaag een miljoen zou winnen?
    Naar de zon gaan en nadenken wat ik met al dat geld kan doen. Zal het nuttig willen besteden en ook anderen helpen.

    Groetjes, Imke

  2. Wat leuk dat je dit doet met een vragenlijstje erbij!

    – Wat is je naam, leeftijd en woonplaats?
    Ik heet Lies, ik ben 26 jaar en ik woon in Apeldoorn.
    – Heb je zelf een blog (+ link), en waarover gaat jouw blog?
    Ik heb een blog waar ik voornamelijk schrijf over beauty, maar ook lifestyle, fashion en persoonlijke artikelen zal je er zeker wel tussen vinden. De link naar mijn is : http://www.bye-lies.blogspot.nl
    – Hoe ben je op mijn blog gekomen?
    Door een reactie die je op mijn blog achter had gelaten.
    – Wat is jouw favoriete make-up product?
    Mijn favoriete make-up product is toch wel nagellak.
    – Wat zou je doen als je vandaag een miljoen zou winnen?
    Ik denk ik vooral heel erg zou schrikken, maar als de schrik eenmaal weg is zou ik een lijstje gaan maken met alles wat ik absoluut wil doen met het geld.

  3. Ik ben wat laat *huil* maar ik hoop dat ik ook nog even mag…

    – Wat is je naam, leeftijd en woonplaats?
    Natasja, ik ben 24 en woon in Belgie!

    – Heb je zelf een blog (+ link), en waarover gaat jouw blog?
    Mijn blog is Eyes Painted Black en gaat over beauty, baking, books, … maar stiekempjes over alles wat me interesseert 🙂

    – Hoe ben je op mijn blog gekomen?
    Oh, goede vraag! Volgens mij zag ik dat je een leuke comment gaf op een andere blog en raakte ik benieuwd dus klikte ik door!

    – Wat is jouw favoriete make-up product?
    Tot nu toe Urban Decay voor oogmake-up en Chanel Rouge Allure voor lippenstift.

    – Wat zou je doen als je vandaag een miljoen zou winnen?
    Grootste deel bewaren/sparen, deel aan mijn ouders geven, deel uitgeven aan verplichte financiële uitgaven.. enne.. winkelen 🙂

  4. Leuk, vooral met zo’n vragenlijst

    – Wat is je naam, leeftijd en woonplaats?
    Ik ben BO ben 28 jaar en woon in de provincie Utrecht.

    – Heb je zelf een blog (+ link), en waarover gaat jouw blog?
    Ik blog op http://gurlystyle.wordpress.com/ over beauty en vooral nagellakjes (love them).

    – Hoe ben je op mijn blog gekomen?
    Ik wil graag meer met beauty bezig zijn en met mijn beautyspulletje omdat ik dagelijks met “serieuze, zware onderwerpen” bezig ben en ik ook echt me dosis fun nodig heb, ik haalde dat altijd uit oa het lezen van blogs maar zelf bloggen is zo leuk. Ik hoop dat ik lezer leuke onderwerpen kan bieden.

    – Wat is jouw favoriete make-up product?
    Nagellak natuurlijk 🙂

    – Wat zou je doen als je vandaag een miljoen zou winnen?
    Een prachtig vrijstaand huis kopen.

  5. – Wat is je naam, leeftijd en woonplaats?
    Savannah, 19 jaar – Utrecht

    – Heb je zelf een blog (+ link), en waarover gaat jouw blog?
    Ja ik heb een lifestyle / beauty blog: http://www.dreamxlovely.blogspot.com

    – Hoe ben je op mijn blog gekomen?
    Ik weet het heel eerlijk gezegd niet meer, ik volg je al best wel een tijdje en zodoende ben ik hier bij dit artikel gekomen. Vaak vind ik blogs via reacties op anders sites. 🙂

    – Wat is jouw favoriete make-up product?
    BB-cream als je dat tot officieel make up product zou mogen rekenen.. ik gebruik namelijk niet zo veel make-up 🙂

    – Wat zou je doen als je vandaag een miljoen zou winnen?
    Me eigen droompaleisje kopen, en dan lekker rentenieren.

  6. – Wat is je naam, leeftijd en woonplaats?
    Jana, 17 jaar, Antwerpen (België)

    – Heb je zelf een blog (+ link), en waarover gaat jouw blog?
    Mijn blog is BeautyNailsJana en ik blog dus vooral over beauty, nagellak (met de bijpassende nail arts) en af en toe wat fashion

    – Hoe ben je op mijn blog gekomen?
    Dat weet ik niet meer precies, ik was denk ik een aantal nieuwe nederlandstalige blogs over nagels aan het zoeken en zo kwam ik bij jou terecht denk ik 🙂

    – Wat is jouw favoriete make-up product?
    Nagellak! Ik kan niet zonder, ik kan echt wel zeggen dat ik verslaafd ben. En anders mascara, het maakt je zo veel frisser en wakkerder 🙂

    – Wat zou je doen als je vandaag een miljoen zou winnen?
    Ik zou heel veel reizen. Ik vind het fantastisch om nieuwe, mooie plaatsen te ontdekken. Natuurlijk ook eens goed gaan shoppen 😉 en zeker louboutins kopen (dreamshoes!!)

    Liefs,
    Jana

Dankjewel voor jouw reactie!

