Pupa Lasting Color Gel + Pupa Gel Topcoat

021 (2)_

Twee weken geleden won ik bij Dit is Ons een nagellakje van de nieuwe lijn van Pupa ‘Lasting Color Gel’, die ik zelf mocht uitkiezen. Ook kreeg ik hierbij de nieuwe Gel Coat van Pupa, een topcoat die je over het gel lakje doet, waardoor het eruit ziet alsof je gelnagels hebt.
Ik heb #023 Blueberry Milkshake uitgekozen, een mooie donkerpaarse kleur.

026 (2)_

Volgens Pupa zorgt de combinatie van deze lakjes voor prachtige gelnagels, en hier was ik natuurlijk erg benieuwd naar! Pupa zegt hierover dat het voor een extreem gel effect zorgt, en glanzende, vollere nagels. Nou dit klinkt erg goed, op naar de nagellak!

029 (2)_

Wat mij als eerste opviel is dat de lakjes erg klein zijn, er zit maar 5 ml in. Zelf heb ik nog geen lakje van Pupa dus ik had ook geen verwachtingen, maar dit viel mij wel meteen op. Alhoewel ze ook wel erg schattig zijn met hun kleine flesjes 😉
Ik begin altijd met een basecoat, en begon daarna met een laagje van het paarse Lasting Color Gel lakje. Het advies was om er twee laagjes mee te lakken, maar ik vond het al zó onwijs mooi glimmen en dekken, dat ik dat overbodig vond. Wauw, ik was echt in shock! Wat een mooie kleur paars ook.

Na dit goed te laten drogen heb ik na +- 10 minuten de Gel Coat eroverheen gedaan. Het is een vrij dikke substantie die goed verdeelt over je nagels. Ook is het kwastje erg breed (zie foto’s) wat wel erg prettig lakt.
014_

Wat mij meteen opviel; de gláns! Wauw, en dan ben ik ook echt een Ekster; wauw glim bling glom ooh! Op de foto zie je de glans ook perfect, ik heb geen van alle foto’s bewerkt (geenideehoedatmoeteigenlijk) en heb de hele dag naar mijn nagels gekeken hihi.
Ik heb deze combinatie 5 dagen op mijn nagels gehad, met op een nagel tipwear. Ik ben erg verrast door de kwaliteit van deze Pupa nagellak, en weet zeker dat ik hier vast nog een aantal kleuren van ga inslaan 😉
Deze nagellak kan je gewoon met normale nagellakremover verwijderen. Ik merk wel dat het iets moeilijker gaat maar lang niet zo vervelend als glitterlak 😉

Conclusie: ik ben erg enthousiast over de Pupa Lasting Color Gel en bijbehorende Gel Coat. De dekking is perfect met 1 laagje, misschien dat lichtere kleuren wel een tweede laag nodig hebben. Het kwastje is ook vrij breed, wat er prettig lakt.
Het enige nadeel dat ik kan bedenken is dat de inhoud vrij weinig is, maar ik moet hem eerst nog maar eens op zien te krijgen 😉

De Pupa Lasting Color en Gel Topcoat zijn te verkrijgen bij de Pupa Winkel voor €6,95, het gekleurde lakje is verkrijgbaar in maar liefst 50 (!) verschillende kleuren.

012 (2)_

020 (2)_

*Geen enkele foto is bewerkt, de glans is echt zoals hij is.

36 thoughts on “Pupa Lasting Color Gel + Pupa Gel Topcoat

  1. Pingback: Tag: I love Fall | Jewelyz & Nails

Dankjewel voor jouw reactie!

