Hot or Not #6: Uggs?

hotornot

Uggs, volgens mij kent iedereen deze warme laarzen wel. Ze zijn gemaakt van schapenvacht en heerlijk warm in de winter.
Van origine werden ze rond 1960 in Australië bedacht en gemaakt om ervoor te zorgen dat de surfers warme voeten hadden als ze op het strand stonden. In 1970 werden ze ook in Amerika geintroduceerd onder de surfers, kan mij voorstellen dat dit goed aansloeg want zo’n surfpakje is ook niet echt van angorawol gemaakt, en begin 2000 werd het wereldwijd een trend.

Trend? Wow dan moeten wel veel mensen hier fan van zijn, laten we eens kijken naar deze laarzendingen.

hotnot2

Op het moment zijn deze hipperds in elke mogelijke kleur, geur en glitter te verkrijgen. Hierboven heb ik even een ini-mini kleine selectie gemaakt waarvan ik dacht dat dit nog wel blogwaarding zou kunnen zijn.

Tja, ik kan er maar beter duidelijk over zijn; ik hou niet zo heel erg van Uggs. Jup. Ik kan er niets aan doen maar ze zijn gewoon heel lelijk? En die zool OMG dat is gewoon een stuk plat iets (waarom geen klein hakje eronder maken?) waar je op loopt en wat sopt als je in de regen wandelt. Handig want in de winter regent het nooit in Nederland!

Maar goed; iedereen die hier wel van houdt; tell me en overtuig me! Ik moet ook Uggs want het is een trend volgens Wikipedia.

En heb jij zelf ook Uggs? Zo ja; in welke kleur, geur, smaak? 😉
hotornot
Kijk; dit is al een stuk beter hihi! 😉

Uitslag vorige week; Hot or Not #5: Kruidnoten; nu al in de schappen?
kruidnootjes2
Mensen kinderen, jullie zijn wel echte zoetekauwen he? 40% vindt het eigenlijk stiekem veel te vroeg, maar volgens mij zitten er toch wel snoeperts tussen deze 40%?
En 32% heeft er voor gezorgd dat wij de laatste kruimeltjes in december krijgen, de rest van alle snoepgoed zit al in de tummy.
En weliswaar is nog 28% aan de zomercocktails, ladies! Morgen is het 1 oktober; nu is het echt vaarwel zomer…

40% Nee dit is echt veel te vroeg. Maar ik heb ze al wel geproefd en ze smaken niet verkeerd…
32% Ja, heerlijk, ik heb al zakken ingeslagen! Jummy in my tummy!
28% Nee, gewoon in December! ik loop nog rond te dwarrelen in mijn zomerjurkje en drink mijn zomercocktail, proost!

Hm, dus eigenlijk vindt 40% het NOT maar toch heeft denk ik de helft van de 40% ze wel stiekem voorgeproefd (en misschien wel iets meer dan alleen dat) dus en uhm tja ik vind ze ook niet heel vies smaken en ben bang dat ik anders straks mee moet in de zak van/naar Sinterklaas dus ik gok naar een HOT! 😀

hot
Dus dames; inslaan die handel!

ug
Voor diegene die nu nog niet weten wat Uggs zijn; God damn you’re so Lucky..

35 thoughts on “Hot or Not #6: Uggs?

  1. Toen ze net kwamen vond ik ze heel gaaf! heb een aantal keer een paar dupes gekocht (gewn zwart en bruin) maar nu met al die gekke glitters en dierenprintjes en dat ze in alle kleuren van de regenboog verkrijgbaar zijn hmm nee niet meer!

Dankjewel voor jouw reactie!

