Nailart: dierendag!

0 010_

4 Oktober – dierendag
Elk jaar op 4 oktober is het Wereld Dierendag. Een dag waarop je extra aandacht geeft aan je huisdieren, meer gaat nadenken over het welzijn van dieren en een dag waarop er word geadviseerd ook geen dieren (vlees) te eten.

Tegenwoordig is dierendag vooral heel erg commercieel (eigenlijk vergelijkbaar met Valentijnsdag, maar dan krijg je zelf tenminste nog leuke cadeautjes ;-)). Zelf vind ik dierendag ook niet heel bijzonder, maar dieren wel! Ik ben (zoals jullie misschien wel weten) een echte dierenliefhebber, en in het bijzonder een kattengek 😉 We hebben maar liefst drie stuks onschuldige, nieuwschierige druktemakertjes, en af en toe verschijnen ze ook op mijn blog (en veel te vaak op Instagram).

Omdat het dierendag is vond ik het een leuke gelegenheid om een dieren-nailart te maken; maar dit keer geen katten want dat is iets te voor de hand liggend 😉 Ik wilde iets roze en dan kom je al snel op een varkentje, en oh die zijn ook zo schattig (en stinken ook heel erg).

0 014_

Mijn middelvinger is de accentnagel waar ik ons biggetje op gecreerd heb, is hij niet lief? Hihi.
Op mijn andere nagels heb ik een French-pink 😉 – manicure gemaakt, in dezelfde kleur als die ik bij de oren en neus van het varkentje gebruikt hebt, zodat het wel bij elkaar matched.

Lakjes die ik heb gebruikt:
– Rimmel London 60 Seconds #405 Rosé Libertine
– Rimmel London 60 Seconds #262 Ring a Ring o Roses

Ik vond het nog een tikkeltje saai en heb er witte dots op gestippeld met mijn favoriete witte Hema nagellak.

0 015_

0 019_

En doen jullie vandaag nog iets leuks met/voor jullie huisdier? Of krijgen ze een exta snoepje en knuffel vandaag 😉

51 thoughts on “Nailart: dierendag!

Dankjewel voor jouw reactie!

