Hot or Not #7: Above knuckle ring

header

Is het hip of niet?

Deze kleine, sierlijke ringen die net boven je ‘knokkels’ horen. Het valt wel op, zeker met een leuk kleurtje op je nagels kan dit een heel leuke match zijn!
Op het moment is het een hele trend, zoals jullie natuurlijk wel weten, en zie je ze op internet, blogs, op straat, bij jouw op school of op je werk, iedereen heeft ze vast wel eens voorbij zien komen.

Ze zijn in allerlei vormen, een peaceteken, het infinitylogo, strikje, snorretje, sterretjes, steentjes, hartjes oh en ga maar door! Genoeg keuze, voor ieder wat wils 😉

ring5

Maar wat vinden jullie van deze trend?

Zelf vind ik het wel erg sierlijk staan, een dun ringetje net onder je nagels. Ik heb er nog geen een gekocht/besteld en twijfel nog een beetje, omdat ik niet denk dat het erg comfortabel is en ik ze zo kwijt ben 😉

ring4

Uitslag vorige week!
Hot or Not #6: Uggs?

not

De meningen waren weer leuk verdeeld en ik heb veel leuke reacties gezien! Liefst 21 dames54% – vinden Uggs helemaal niets en willen er ook niet dood in gevonden worden. Toch zijn er veel meiden die Uggs wel erg warm en praktisch vinden, alleen het design is niet erg vrouwelijk.
Ik denk dat de meerderheid van de dames wel kan zwichten als er een nieuw design voor Uggs op de markt komt, including me 😉 Want heerlijk warm dat zijn ze, dat geloof ik graag, alleen zijn ze vrij ‘lomp’.
En een paar dames (4 stuks maar liefst) durft er gewoon voor uit komen; ik ben trots op jullie! Blijf ze gewoon dragen als je er zelf achter staat en er dol op bent!

uggies
Cutie 😉

54% Hell no! Ik vind mijn All Stars net zo warm in de winter, No Uggs voor me.
23% Uwh, ze zijn wel heerlijk warm in de winter; maar ik draag ze alleen binnenshuis.
13% Twijfel, de binnenvacht lijkt me heerlijk warm, alleen dan de buitenkant in zwart leer astublieft.
10% Yeah, love them! Ik heb al 3 paar in verschillende kleuren en geuren en een nieuw paar op het oog.

Meiden, dames, ladys: thanks voor het meedoen en alle leuke antwoorden/reacties bij deze Poll: me like!

P.S. Binnenkort komt er een leuke winactie online!

41 thoughts on “Hot or Not #7: Above knuckle ring

Dankjewel voor jouw reactie!

