Heerlijk, warme wintertruien @ H&M

header

Brrr, het wordt toch stiekem al wat kouder buiten. Mijn sjaal heb ik al een paar keer omgehad als ik naar buiten ga, en binnen heb ik afgelopen week voor het eerst de verwarming aangehad. Dit betekend: dikke truien inslaan! En dat is helemaal niet vervelend natuurlijk 😉

Ik help jullie graag een handje op weg tijdens de koudere maanden van het jaar, en heb wat leuke basictruien uitgezocht bij de H&M!
Leuke truien, niet teveel poespas, lekker warm en ook belangrijk: leuke prijzen!

Kijk met me mee en heb je jouw heerlijk, warme wintertrui al gevonden?

HM1
Gebroken wit, hagelwit, creme: ideale kleur, makkelijk te combineren en het past overal bij!

hm2
Ook beige/bruin/khaki is een ideale herfstkleur. Deze tinten zie je in het najaar altijd vaak in de kledingwinkels, het zijn ook warme tinten.

hm5
Wijnrood! Typische kleur voor de herfst, I love it!

Hm4
*De rechtertrui die de lady aanheeft is nu in de sale voor €15,-!

Kobaltblauw is een kleur die je de laatste tijd veel ziet. Een mooie, opvallende, diepe kleur blauw, die toch wel erg sprekend is.

HM3
Oh deze zebraprintjes vind ik stiekem ook géweldig! Vooral het vest hangt binnenkort echt wel in mijn garderobe 😉

29 thoughts on “Heerlijk, warme wintertruien @ H&M

Dankjewel voor jouw reactie!

