Nailart: Essie – Miss Fancy Pants

5

Miss Fancy Pants! Dit vind ik een van de leukst bedachte namen van alle Essie lakjes.

Vorige week zagen jullie de swatch van dit simpele grijze lakje, waar je toch heel leuke nailarts mee kunt maken. Eerlijk gezegd vond ik deze nailart niet erg goed gelukt en wilde ik hem niet publiceren, maar uh je moet ook je minder goede kanten laten zien he 😉 dus vandaar showen we hem/haar gewoon!

Ik heb gebruik gemaakt van Essie – Beyond Cozy, een supergaafmooibling glitter lakje (wat vreselijk is om te verwijderen) maar who cares? Kijk wat een mooie glitters ze geeft!
De bedoeling was eigenlijk een Aztec nailart te maken, maar oordeel zelf maar wat je ervan vindt 😉

Dit zijn ook echt de beste foto’s die ik gemaakt heb, bovenste is met mijn mobiel gemaakt en onderste is ernstig overbelicht 😉

_ 015_

27 thoughts on “Nailart: Essie – Miss Fancy Pants

Dankjewel voor jouw reactie!

