Review: Trind Nail Balsem & Repair

Foto_ 061-

Een aantal weken geleden won ik bij Deb van Beauty Goddes dit setje van Trind! Het bestaat uit een Nail Balsem en een Nail Repair, ook zat er nog een nagelvijl bij.

Wat zegt Trind over dit setje?

Trind Nail Balsam is de perfecte vochtinbrenger wanneer je nagels bijvoorbeeld splijten en scheuren. Trind Nail Balsam bevat natuurlijke vochtinbrengers en is vetvrij. Als je nagels zowel zacht als broos zijn, zal de combinatie van Trind Nail Balsam en Trind Nail Repair wonderen verrichten.

Kijk; dat is duidelijke taal!
Als je last hebt van: broze nagels, zachte nagels, splijtende of scheurende nagels is dit de perfecte oplossing.
Ik denk dat er genoeg meiden zijn die hier last van hebben, en zelf heb ik hier ook wel eens last van doordat ik mijn nagels vaak lak. Ook het gebruik van nagellakremover droogt je nagels uit, hierdoor worden ze broos en krijg je kleine scheurtjes wat uiteindelijk leidt tot een gescheurde nagel; autsch!

Foto_ 056-

Dan ook niet onbelangrijk: De gebruiksaanwijzing:

Als je dit niet goed doorleest of opvolgt krijg je niet het resultaat wat uiteindelijk gewenst is, dus doe dit wel consequent.

– Haal eerst bestaande nagellak van je nagels af.
– Breng een laagje aan op je ‘naakte’ nagels en laat dit twee minuten intrekken.
(ondertussen kan je van alles doen want dit is heel dun spul en niet vettig, dus het loopt niet alle kanten op en laat geen vetvlekken achter)
– Masseer de rest in de nagel en de nagelriemen.
– Doe dit totdat de nagels en nagelriemen helemaal droog zijn.

Foto_ 057-

Het product is vetvrij. Direct na gebruik kan de Nail Repair of lak worden gebruikt.
– Reinig de flessenhals na gebruik.
– Na twee weken lang dagelijks aanbrengen, is wekelijks gebruik voldoende.

Ik gebruik dit product nu een aantal weken en ben er heel erg tevreden over. Als eerste werkt het heel fijn, het is niet zo plakkerig dat het van je nagels afdruipt, het serum dringt snel in de nagel en de nagelriemen, en na een ruime minuut is je nagel helemaal zacht en schoon.
Na twee minuten doe ik de Nail Repair over mijn nagels heen, een extra beschermende laag voor je nagels die ook je nagels repareert en nagelscheurtjes voorkomt. Mijn nagels zijn snel droog en dan kan ik beginnen met lakken!

Hier heb ik een foto van mijn nagels na twee weken het gebruik van de Trind Serum & Repair:

0_ 054-

trindsetje
Het setje is in de webshop van Trind te verkrijgen voor €19,95.
Per stuk zijn ze €14,99 en te koop bij de Etos en bij Bol.com

37 thoughts on “Review: Trind Nail Balsem & Repair

Dankjewel voor jouw reactie!

