Winactie!

Header

150 followers! Yeaah!! *doet dansje, trompettert, salto, confetti*

Het is alweer eventjes geleden en daarom weer hoogste tijd voor een leuke winactie, want mijn blog heeft de 150 followers via Bloglovin bereikt! Ik wilde eigenlijk een groot pakket maken maar heb er uiteindelijk toch voor gekozen om twee setjes te maken omdat ik het zó leuk vind om cadeautjes weg te geven aan jullie!

Hierbij wil ik jullie ook allemaal bedanken voor het (vaak dagelijks) bezoeken van mijn blog! Ik vind het echt zo fijn om alle vele en lieve reacties te lezen, bedankt voor alle leuke mailtjes, leuke vriendschappen en alle gezelligheid die jullie allemaal meebrengen! Door jullie enthousiasme krijg ik elke dag weer een grote glimlach op mijn gezicht, en stimuleert het mij om meer te bloggen!

Kijk mee naar deze twee leuke pakketjes die ik voor jullie heb samengesteld:

Winactie pakket 1:
Pakket1
– Essence Special Effect Topper 3D #17 Only Purple Matters
– Essence LE Me & My Icecream nailpolish #03 Ice, Ice Baby
– Essence LE My & My Icecream eyeshadow #01 Cone Head
– Plakparels roze

Winactie pakket 2:
Pakket2
– Essence Special Effect Topper 3D #10 Glorious Aquarius
– Essence LE Me & My Icecream nailpolish #02 Always in my Mint
– Essence LE My & My Icecream eyeshadow #03 Always in my Mint
– Plakparels mint

Alle bovenstaande producten zijn ongebruikt, en in nieuwstaat. Ik heb dus ook geen swatches maar via Google heb ik deze wel voor jullie gevonden. En oh wat zijn ze mooi!

Swatches van de Icecream lakjes:
essence icecream
Swatches zijn van QTplace.com

Wat moet je doen om kans te maken op een van deze pakketjes?
– Vertel onderin de comments dat je meedoet, en geef een geldig email adres op.
– Vertel welk pakket je zou willen winnen (pakket1 of pakket2).
– Volg Jewelyz&Nails via Bloglovin + like dit artikel

Wat mag je doen om extra kans te maken op een van deze pakketjes?
– Volg Jewelyz&Nails via Facebook + deel dit bericht
– Volg Jewelyz via Instagram

Meedoen kan tot en met zondag 3 november! De uitslag wordt maandag 4 november bekend gemaakt, de winnaars ontvangen een email van mij dus vul een geldig emailadres in!

47 thoughts on “Winactie!

  1. Ik doe mee!!
    Heel erg leuk bedacht , en ik ga zo even de tijd nemen om je te volgen op BlogLovin!
    Ik zou graag een pakketje willen winnen , welk pakketje , kan ik niet kiezen!!!
    xxx Sophie (Nagellak)

  2. Pingback: Reminder: winactie tot vanavond! | Jewelyz & Nails

  3. Ik doe mee voor pakket nummer 1! Ik volg je al via bloglovin, heb het artikel geliked, Ik volg je nu ook op facebook en ik heb daar de winactie gedeeld. Leuke winactie trouwens!!

  4. Erg leuke winactie!! Ik doe graag mee voor setje 2 🙂
    Ik volg je op bloglovin en heb t geliked.
    Ook volg ik je op facebook en heb ik het bericht gedeeld : Justnailpolishes Justnailpolishes
    Op instagram weet ik niet of ik je volg, maar is dat niet zo dan ga ik dat nu doen 🙂 Dus ja ik volg je hier ook haha.

    xxx

Dankjewel voor jouw reactie!

