Tag: Little reasons to smile #1

Deze tag ‘Little reasons to smile’ kwam ik de afgelopen tijd op veel blogs tegen; en wat een mooie tag is dit! Je leert hierdoor na te denken en van de kleine dingen in het leven te genieten, iets wat we eigenlijk veel te weinig doen.

Ook ik heb mij laten inspireren door de vele mooie plaatjes/foto’s en heb een rijtje gemaakt van de foto’s die mij het meest aanspreken.

tumblr_mtl0ic7i011r5f0jbo1_500
Heérlijk vind ik het, om te wandelen op pas gevallen bladeren die nog niet platgestampt zijn. En als je er overheen loopt ze echt crunchen, of je er mee kan schuivelen, een hoopje maakt, heerlijk!

tumblr_mstl6bhECI1r5f0jbo1_500
Dit is ook zo typisch herfst; mooie, gekleurde bladeren die in de lucht dwarrelen. Volle bomen die steeds meer bladeren gaan verliezen en steeds kaler worden. Bladeren die steeds meer gaan verkleuren van bruin, naar oranje, naar geel.

tumblr_mri3ozhZwc1r5f0jbo1_500
Oh en dit past ook perfect bij mij! Als ik op vakantie ben, ben ik ook een echte tourist. Rugzak op, grote Canon spiegelreflex om mijn nek, landkaart in mijn hand en wandelen maar; ik wil alles ontdekken en alles zien.
Eind van deze week gaan we voor 2,5 week naar Indonesië en dan zal ik mij genoeg kunnen uitleven; jullie kunnen in ieder geval aardig wat foto’s verwachtten 😉 En wees gerust; ik ben hard bezig geweest om genoeg leuke posts in te plannen!

tumblr_mqzpghhuk51r5f0jbo1_500
Hier kan ik ook echt van genieten en úren naar kijken. Hoe een van onze drie katten zichzelf wast en wurmelt in een klein plekje op een dekentje op de bank, eerst tien rondjes draaien, beetje kneden met de pootjes en dan uiteindelijk neerploffen aahw 🙂

!tumblr_mog0lolM8a1r5f0jbo1_500
Ik geef graag cadeautjes aan mensen. Ik koop ook vaak een product als ik iets zie en weet dat iemand dat dolgraag wil hebben of daar al lange tijd naar opzoek was, en geef het dan en het maakt me zo happy dat iemand er dan dolblij mee is 🙂 I like to see happy people!
Ook als we ergens op bezoek gaan neem ik altijd wat lekkers mee, een bloemetje mee of een flesje wijn, ik kan nooit met lege handen aankomen op visite.

tumblr_mtzzlnM9GG1r5f0jbo1_500
Ooh ik ben echt een vreselijke snoepkont.. hihi. Dat is wel ook een slechte eigenschap maar ik hou gewoon van zoetigheid, chocoladerepen, pepernoten, dropjes, zuurtjes, toffees. Vaak wel kleine dingen, geen chips of dergelijke. Op dit moment heb ik echt een Fruitella-verslaving, vond vanmiddag zelfs een Fruitellapapiertje in de tuin .. woeps.

tumblr_mqzpagPxr11r5f0jbo1_500
Zelf heerlijk in bad gaan, liefst met een heerlijke bubble bruisbal van Lush natuurlijk 😉 Lekker veel schuimen. Even een momentje voor jezelf, goed boek erbij, glaasje fris en weg ben ik.

tumblr_mnuj9doPA81r5f0jbo1_500
Oh ja, ik wil graag nog veel plaatsen en landen bezoeken en wil graag overal nog foto’s van maken. Bepaalde culturen wil ik zien, grote fjorden wil ik bekijken, naar New York wil ik ook nog dolgraag! Oh genoeg, zal mij niet vervelen 🙂

e9e203898c7c6dc6610949eb2d22b46d
Hihi en deze als laatste; dit is zó fijn als het gewoon in een keer goed lukt. Dan kan ik ook helemaal in de glorie zijn en in mijn enthousiasme naar beneden stormen en tegen mijn man roepen; ‘kijk wat vind je hiervan?!’ en dat hij niet begrijpt wat er bijzonder aan is, of überhaupt begrijpt of hij naar mijn nagels, ringen, armbanden of nieuwe kleding moet kijken.. mannen! 😉

Neem deze tag gerust over als hij jullie ook zo inspireert 🙂 een deel van deze tag zie je volgende week!

24 thoughts on “Tag: Little reasons to smile #1

    • Haha ja ik heb er ook drie, lekker gezellig en nooit saai met ze. En volgens mij wassen ze zich ook de helft van de dag, en de andere helft slapen ze alleen maar 😉 Lui leventje!

  1. Ik kan me hier wel in vinden 😉 Wat heerlijk dat je al bijna naar Indonesië gaat, ik zou daar ook heeeel graag eens heen gaan. Fantastisch vooruitzicht lijkt me dat, alleen dat is al genieten 😉

Dankjewel voor jouw reactie!

