Nailart: Recessionista ft. Tomb of Djer

_ 071header

Gisteren konden jullie de swatch van het perfecte herfstlakje Recessionista van Essie al zien, nu heb ik voor de jullie de nailart.

Een paar weken geleden heb ik een Tomb of Djer, een transparante lak met bladgoud aangeschaft bij What the Flock. Er zit 23 karaats bladgoud in en het is zó mooi om dit op je nagels te hebben! Ik zit er de hele dag naar te kijken 😉

Voor een lakje van 18,5ml betaal je €15,- en je hebt ook een mini van 3,5 ml voor €3,50. Dat is niet duur om eens te proberen, en zeker voor de feestdagen kan het een leuke touch geven aan je nagels!

Ik heb hem als eerst over Recessionista gedaan omdat het lakje vrij donker is, en dan het effect van het bladgoud nóg mooier is.
Ook heb ik met mijn stripers wat herfstblaadjes (althans; dat was het idee ;-)) gemaakt, al met al weer een herfstige nailart.

_ 086-

_ 090-

_ 094_

_ 096-

Zoals een aantal van jullie misschien al weten, vertrek ik morgen voor 2,5 week naar Indonesië. Heerlijk; lekker in de zon, warmte, mooie tempels bezoeken, lekker eten en ooh, ik maak jullie niet te jaloers hoor 😉. Zal wel wat mooie kiekjes maken, zodat jullie achteraf mee kunnen genieten.
Veel sterkte met het koude, regenachtige herfstweer in NL (en België?!). Er komt elke dag een nieuw artikel online, waaronder elke gastartikelen. Ik zal niet op alle reacties en emails kunnen reageren, maar als ik terug ben zal ik alles terug lezen 🙂
Liefs, Mirjam
P.S. Als je het leuk vindt om op de hoogte te blijven kan je mij volgen op Instagram, daar zal ik ook wat vakantiefoto’s posten!

26 thoughts on “Nailart: Recessionista ft. Tomb of Djer

  1. Mooie creatie! Ik vind de kleurencombi vooral erg mooi. Ik heb zelf ook deze tomb of Djerr lak, maar ik vind helaas dat je er weinig van ziet van het bladgoud. Bij Vampire Vanity van Bourjois is het effect van het bladgoud sterker, maar dit is dan ook nep waardoor ze er waarschijnlijk meer van hebben gebruikt.

Dankjewel voor jouw reactie!

