Swatch: Essie – Tart Deco

010 (3)_

We love Essie!
Vandaag heb ik een swatch voor jullie van waarschijnlijk wel het meest verkochte lakje van de gehele Essie collectie; Tart deco!
Dit is echt een heel mooi, peachy-oranje kleurtje. Ideaal voor de zomer dacht ik, maar juist nu in de herfst is hij ook prachtig, ik ben helemaal in love 🙂
Op onderstaande foto’s heb ik twee laagjes nagellak aangebracht voor een volledige dekking.

Ook heb ik hier natuurlijk een nailart mee gemaakt, welke morgen online komt 😉

005 (3)_

013 (3)_

011 (3)_

Tart Deco is te koop bij onder andere Etos / Bol.com voor €9,99.

Wat vinden jullie van Tart Deco? Een terechte nummer #1 als meest verkochte Essie lakje? En wat is jullie favoriete Essie lakje?

25 thoughts on “Swatch: Essie – Tart Deco

Dankjewel voor jouw reactie!

