Nailart: Essie – Tart Deco

018_

Gisteren zagen jullie Essie’s meest verkochte nagellak al: Tart Deco! Omdat ik zo enthousiast over dit lakje was (en natuurlijk gek ben op nailart toevallig ;-)) heb ik er ook een fleurige nailart bij gemaakt.
Hiervoor heb ik de volgende lakjes gebruikt:

– Essie – Tart Deco (basislaag)
– Essie – Recessionista
– Essie – Beyond Cozy
– En natuurlijk mijn dottingtool 😉

Bedankt voor het kijken en laat gerust weten in de comments wat je van deze nailart vindt! Omdat ik op dit moment op vakantie ben kan het zijn dat ik wat later een reactie kan achterlaten.

027_

029_

031_

052_

25 thoughts on “Nailart: Essie – Tart Deco

Dankjewel voor jouw reactie!

