Inspiratie: studs nailart

Studs!
Helemaal hip en je ziet ze overal; op je laarzen, spijkergilet, jas, handschoenen, tassen en dus ook op je nagels. Vandaag heb ik voor jullie een inspiratie post waarbij ik de mooiste, leukste en meest creatieve studs nailarts laat zien.

Pak er een bakje pepernoten bij ga er lekker voor zitten 😉

OLYMA
The Nailasaurus is echt mijn grootste voorbeeld qua nailart inspiratie! Géweldige nailarts maakt zij! Als je haar nog niet kent bekijk dan haar website/blog want hier krijg je echt kriebels van!

2013-06-07 11_00_13

3626b__large-21152184

13796_l

DSC_4814

essie-first-timer-skittle-nail-foil-stud-heart-glitter-gradient-nail-art-2

nail_art_design_pink_gold_studs
Ah dit is ook een van mijn favorieten!

nail-art-trend-43-studded--large-msg-136658640467

Nail-art-with-rhinestones-gems-pearls-and-studs-61

stud-nails_look_433ab2f50cf6a1cf03af88f8402e6c00_look

GE DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

tumblr_mfg1fhJH1q1qmxbvdo1_500

Zijn jullie ook bezeten van studs?

22 thoughts on “Inspiratie: studs nailart

  1. Ja nu wel! Guurl you showed me something new and GORGEOUS! 😮 Kzou het nooit zo mooi krijgen denk ik maar wil wel iets simpel doen drmee.. dat zou al cool zijn anyway. 😀 Studs zijn gewoon cool! Sadly enough magk mn nagels niet lakken voor werk 😥 maar ga t in wat vrije dagen proberen!

Dankjewel voor jouw reactie!

