Gastartikel: Nailart snorren

Gastartikel door Samantha van Purpura Papilio

Hee allemaal,

Als eerst wil ik Mirjam bedanken voor de mogelijkheid om hier een gast artikel te mogen schrijven. Ik vind dit ontzettend leuk. Maar ook spannend. Hoe vinden jullie de volgers van Mirjam mijn creaties? Mirjam maakt altijd super mooie creatieve nail arts, ik heb mijn best gedaan om een leuke nail art voor jullie te verzinnen. Kijk snel mee!

Vandaag heb ik een ” Snor – Nail art” voor jullie! op mijn nagels draag ik China Glaze Faith. Een melk witte lak welke de basis zal gaan vormen voor de nail art!

1

De lak is van zichzelf niet goed dekkend waardoor ik één laagje Klean Color White er onder heb aangebracht. Zodat met nog een laagje van Faith een mooie witte basis zal ontstaan.

2

Voor de nail art gebruikte ik het snor patroontje van Imageplate BM-H02. Dit is een imageplate van Bundle Monster uit de Holiday collectie. Een losse imageplate kost 1,95 euro.

3

Ik stempelde met de zwarte stempellak van Konad het patroon op mijn nagels. Hierna bracht ik de topcoat van Nailways aan. Ik vind dit een fijne mooie glanzende topcoat welke te koop is voor een leuke prijs! De Nailways topcoat kost voor 15 ml 2,35 euro.

4

Hoe vinden jullie deze creatie?

17 thoughts on “Gastartikel: Nailart snorren

  1. Pingback: Mustache Nails | Purpura Papilio

Dankjewel voor jouw reactie!

