Nailart: Posh Spice meets Hema

0_ 060-

Afgelopen zomer heb ik dit lakje van Rimmel #253 Posh Spice (Spice Girls?) op de kop getikt en ik had hem eigenlijk nog nooit ergens gezien. Het is een rood lakje, maar niet knal rood maar meer richting oudroze maar dan oudrood zeg maar.. duidelijk? 😉 Oud-donker-roze!

Neem zelf een kijkje naar onderstaande foto’s en oordeel zelf wat je van dit lakje vindt!
Om er een beetje een herfstgevoel aan te geven heb ik een van mijn holografische lakjes van de Hema erbij gepakt, en mijn wijsvinger hier twee laagjes van aangebracht.
Ook heb ik op elke nagel een driehoekje gemaakt met hetzelfde holografische Hema lakje. Dit is een heel nauwkeurig klusje, maar de oneffenheden kan je met een mooie zwarte striper wegwerken 😉

0_ 063-

0_ 065_

Wat vinden jullie van deze combinatie?

21 thoughts on “Nailart: Posh Spice meets Hema

Dankjewel voor jouw reactie!

