Tag: Little reasons to smile #2

Dit is zo’n heerlijke tag, waarbij je weer even stilstaat bij de kleine dingen in het leven die toch ook heel mooi kunnen zijn.
Laat al je verdriet, onzekerheid, vervelende gevoelens even voor wat het is en kijk en geniet mee met deze kleine momentjes van geluk.

39922cdbfb423cc6535c76fc9717731e
Dit vind ik toch zo’n mooi plaatje; arme kinderen die glimlachen omdat ze op de foto mogen. Voor deze kansarme groepen is het zo’n klein gebaar maar voor hun betekend het zoveel! Zij zijn vaak tevreden met iets kleins en genieten hier ook echt zichtbaar van.
Hier kunnen wij heel veel van leren vind ik, niet altijd maar de mooiste, nieuwste collectie kleding/make-up/nagellak willen hebben en ontevreden zijn als je dit niet meer kunt bemachtigen of je geld op is, als je geld écht op is en je kunt geen eten meer kopen; dan mag je pas ontevreden zijn. En zelfs dan zullen deze kinderen nog blijven lachen en hoop hebben voor de toekomst.

tumblr_mqtftsg6Ou1r5f0jbo1_500
Theeleut-alert! Hihi, ik ben een echte theeleut en drink de hele dag door veel koppen thee weg. Wél altijd met honing want ik heb ook een honingverslaving (tja..), en hou van veel heerlijke theesmaakjes. Op het moment drink ik veel Chai, Turkse Mint en winterthee 🙂

tumblr_mtfil7GyMM1r5f0jbo1_500
Hihi hier kan ik ook echt zó mega blij om worden; nagellak vinden die gewoon té gek matched met je kleding! Fijn toch?

tumblr_mouqde8l1E1r5f0jbo1_500
Heerlijk als het gras net gemaaid is in een parkje en je loopt/fietst er langs; wat een geweldige geur van nieuw leven komt je tegemoet waaien. Heerlijk!

tumblr_mouqpxW0YC1r5f0jbo1_500
Oh hier kan ik echt het meest van genieten; mijn dieren. Lekker knuffelen, kroelen, stoeien, gek doen of samen lekker op de bank liggen. Luid knorrend laten ze mij weten hoe fijn ze het vinden om aandacht te krijgen, wat een genot is dit.

tumblr_mr0yu6SUB81r5f0jbo1_500
ESSIE! Hihi dit heeft verder geen uitleg nodig denk ik? Hmm misschien dat ik binnenkort eens mijn Essie-stash zal showen *slik want hij is wel erg gegroeid de laatste tijd. Let me know als jullie dat leuk vinden 🙂

tumblr_mrdgscErsq1r5f0jbo1_500
Yeah, hier mag je mij altijd voor wakker maken! Guacamole! Heerlijk, en dan chips en lekker dippen oh oh 🙂 Een kennis van ons heeft dit zelf gemaakt en dat was echt hemels, dat moet ik ook nog eens leren.

tumblr_ms3h6ldIAv1r5f0jbo1_500
Dit vind ik altijd zó gezellig; als ze in de stad de kerstlichtjes gaan ophangen. Overal mooie lichtjes, kerstkransjes, pakjes die overal hangen, ooh ik hou van december!

tumblr_mstl7hDiuu1r5f0jbo1_500
Warme, wollen mutsen! Hihi zo klinkt het raar maar hé dit is ideaal voor als je altijd op de fiets naar je werk/studie gaat, geen koude oren! En het staat ook superhip (vind ik dan) dus gewoon doen ladies!

Wat is jouw little reason to smile today?

Remember:
tumblr_lfd8g9jMWD1qfi6wfo1_500

11 thoughts on “Tag: Little reasons to smile #2

  1. Ohh, ik vind het ook altijd superleuk als de kerstverlichting al wordt opgehangen in de stad! Dan wil ik het liefst ook meteen de kerstboom in huis halen, maar die lampjes komen soms als in november..oeps 😉

  2. Ik ben het met al deze dingen helemaal eens! Alleen de thee leut heb ik soms. En die Essie stash groei herken ik maar al te goed 😉 leuk als je een stash update doet!! Ik zat er ook al over na te denken haha

Dankjewel voor jouw reactie!

