Welcome back!

Goedemorgen lieve volgers,

Zaterdagmiddag ben ik teruggekomen van mijn vakantie in Indonesië en heb een heerlijke tijd daar gehad! Er komt uiteraard een post over met informatie en foto’s zodat jullie ook kunnen meegenieten 😉 En oh wat is het hier koud in Nederland! Een verschil van 23 graden met wat de temperatuur op Java was dus dat is eventjes omschakelen hatsjoe 😉 .

290
Voorproefje van hoe mooi het op Bali is!

Thuis aangekomen gelijk de verwarming aan (gelukkig deed hij het nog hihi) en dat vonden de katten ook erg fijn. Inmiddels alle wassen gedraaid, koffers weer opgeruimd, huis weer aan kant en de winterjassen zijn weer van zolder. Op naar het normale leven! En dat betekend ook weer bloggen! Vandaag voor het eerst weer eens een artikel typen is heérlijk, dus de komende tijd komen er weer nieuwe posts aan 🙂

De afgelopen weken is er (bijna) dagelijks een artikel online gekomen die ik al eerder ingepland had, ook zijn er een aantal gastartikelen voorbij gekomen. Hoe hebben jullie dit ervaren? Ik ben een beetje aan het brainstormen over nieuwe/andere/originele onderwerpen voor artikelen, en zag ook dat er enthousiast gereageerd werd op de mode-artikelen van bijvoorbeeld winterjurkjes.

Hieronder heb ik een poll gemaakt en ik zou het erg fijn vinden als jullie deze willen invullen naar jullie eigen mening. Heb je nog iets toe te voegen, te vertellen of tips; van harte!

Ik ga weer druk aan de slag, bedankt voor het blijven volgen/bezoeken/liken/de leuke reacties op alle artikelen terwijl ik op vakantie was, ik wordt er helemaal happy van 😀

Liefs, Mirjam
cropped-spilled-nail-polish-bottles

P.S. Vanmiddag worden de winnaars van de winactie bekend gemaakt, houd je email dus goed in de gaten!

27 thoughts on “Welcome back!

Dankjewel voor jouw reactie!

