Nailart: The more The Dots

004_

Vandaag de nailart met het lakje van de Limited Edition uit de Glamazona collectie van Catrice. Ik ben bijzonder tevreden over het paarse lakje en de goede dekking hiervan. Toch vind ik alleen een paars kleurtje erg saai op mijn nagels, dus al snel kwam er een nailart over dit lakje heen 😉

Ik heb een contrasterend kleurtje uitgezocht van Essie: The more the Merrier, een knalgroen lakje wat ideaal is voor het maken van nailarts. Samen met mijn dottingtool heb ik stipjes gezet in de vorm van een piramide, en op de punt een rhinestone geplakt.
Op mijn pink heb ik de vorm van een driehoek gemaakt naar de buitenzijde toe, en op mijn wijsvinger een driehoek de andere kant op.

010-

Eigenlijk een heel makkelijke nailart, die je met verschillende kleuren kunt combineren en zo de leukste nailarts kunt maken! Ook kan je de stipjes vervangen met rhinestones of verschillende groottes door het gebruik van verschillende dottingtools.

Lakjes die ik gebruikt heb:
Catrice: LE Glamazona #02 I Got The Flower!
Essie: The more The Merrier
Rhinestones
Dottingtool

008_

007-

Wat vinden jullie van deze nailart? Gebruiken je ook vaak een dottingtool bij het maken van nailarts?

36 thoughts on “Nailart: The more The Dots

Dankjewel voor jouw reactie!

