Shoplog: nagellak

IMG_2034-

Terug van vakantie uit Indonesië en weer even wennen aan het koude weer in Nederland. En wat doe je als je weer terug bent in Nederland na 3 weken vakantie? Juist! Even sneaken bij alle nagellakjes!
Ik moet eerlijk bekennen dat ik al een lange tijd geen nagellak meer gekocht had, omdat ik ook wel genoeg voorraad heb haha, en ook geen behoefte had om overal alles van te hebben (te hebberig is natuurlijk ook niet goed, en af en toe moet je daar even bij stil staan en gewoon niets kopen).

IMG_2006-
(Excuses, het ene lakje van Claire’s is erg verlegen en wil niet scherp op de foto komen!)

Zo ben ik maandag naar het Kruidvat geweest voor wat boodschappen en liep ik lang de nagellak, en natuurlijk het uitverkoopbakje, waar deze mooie lakjes van Catrice in lagen!

IMG_2011-

Ze zijn van de Limited Edition ‘Eve in Bloom’ wat ik een mooie collectie vond, maar geen lakje van gekocht had. Toen ik ze in de bak zag liggen voor €1,00 per stuk ben ik per lakje even gaan googlen op mijn smartphone naar de swatches; iets wat ik tegenwoordig vaak doe om een miskoop te voorkomen.
De swatches van deze drie kleurtjes waren erg mooi, het lichte kleurtje had een goede dekking volgens de reviews; dus deze drie lakjes nam ik mee voor €1,00 per stuk.

Ook ben ik bij de ICI paris naar binnen geweest om even aan allerlei luchtjes te snuffelen. Ik ben afgelopen weekend jarig geweest en vond dat ik een nieuw luchtje mocht uitzoeken, maar uiteindelijk was er geen luchtje waarvan ik dacht; wauw! Dus geen luchtje gekocht, maar wel twee nagellakjes 😉
Namelijk deze twee pretty ladies van Bourjois!

IMG_2032-

Monster Blood van de nieuwe (feest/kerst?) collectie, dit was de enige van de collectie die mij echt aansprak en die ik ook vaker kan dragen. De topcoat vond ik niet heel bijzonder en ook vrij grof dus die heb ik laten staan.
Bij de ICI paris hebben ze nu een actie met alle make-up en nagellak van Bourjois: 1+1 gratis! (vervelend!) Dus ik mocht nog een lakje uitzoeken 😉 en dat werd Mauve Futuristic; wat een beauty!

Daarna ben ik naar de Claire’s gegaan omdat ik daar veel goede verhalen over hoorde op verschillende blogs, en hoorde van een uitgebreide nagellak collectie. Dit moest ik nader onderzoeken!
Bij Claire’s heb ik uit alle vele kleuren glitter deze drie lakjes meegenomen. Ze kosten €3,50 per lakje en hebben een aardige inhoud.
Wat een mooie kleuren he? Zelf kon ik maar moeilijk kiezen en ze glimmen zó mooi (ekster hihi).
Het lakje met de flakes ziet er ook bijzonder uit; hier komen morgen de swatches van online!

IMG_2014-

Let op: morgen komt er een uitgebreide post over alle nagellak van Claire’s online! Ben je dus benieuwd wat er allemaal voor nagellak bij de Claire’s te koop is? Kijk morgen dan op mijn blog!

IMG_2038-

Thanks for watching! Van welk lakje willen jullie graag als eerste een swatch zien?

35 thoughts on “Shoplog: nagellak

  1. Monster Blood is gorgeous! Heb ém zelf ook, hier ga je zeker veel plezier aan hebben. Ik ben wel benieuwd hoe ie uitpakt met i.c.m. de glitterlakjes van Claire’s

Dankjewel voor jouw reactie!

