Swatches nagellak Claire’s

Hieronder kan je de drie glitterlakjes zien die ik gekocht heb. Deze kosten €3,50 per lakje. Ik heb ze voor jullie geswatched op een nagelwiel (even doorscrollen), zodat je de glitters goed kunt zien.
Ook heb ik even wat foto’s van de lakjes zelf gemaakt; kijk die glitters! Hihi, hier kan ik uren naar kijken en de foto’s vind ik ook erg mooi geworden, als zeg ik het zelf.
Mooie lakjes maken mooie foto’s 😉

Enjoy!

IMG_2015_

IMG_2018-

IMG_2020-

IMG_2023-

IMG_2030-

IMG_2029-

IMG_2031-

Swatches:

IMG_2099-

IMG_2104-

IMG_2113-

IMG_2114-

Zo, ik hoop dat jullie snappen waarom ik hier twee posts van gemaakt heb 😉 De lakjes zijn gewoon zó mooi dat ik hier eindeloos foto’s van kan maken. En op elke foto schitteren ze weer anders!
Welke topcoat vinden jullie het mooist? Let me know 🙂

29 thoughts on “Swatches nagellak Claire’s

Dankjewel voor jouw reactie!

