Swatch: Essie Rock the Boat & Beyond Cozy

013-

Twee mooie Essie lakjes:
– Rock the Boat 13,5ml (zomercollectie 2013)
– Beyond Cozy 13,5ml (wintercollectie 2012)

Ondanks dat Rock the Boat een lakje van de zomercollectie van afgelopen jaar is, vind ik hem toch ook wel iets winters hebben. Het lichtblauwe met kleine zilveren sparkles doet mij denken aan de vrieskou, en hoewel het nog niet vriest zal het vast niet lang meer duren voordat de nachtvorst aanbreekt.. 😉

Rock the Boat heb ik afgelopen zomer gekocht bij de Etos voor €6,99. De normale prijs is €9,99 maar ik scoor graag lakjes in de aanbieding en wacht vaak eventjes totdat de volgende collectie eraan komt en de ‘oude’ collectie afgeprijsd wordt.
Rock the Boat is een heel licht kleurtje babyblauw, en dekt daardoor ook niet in een laagje. Met een laagje is hij heel licht, en was ik iets bezorgd of ik mijn hele nagel wel mooi bedekt kreeg met deze kleur. Maar na een tweede laagje was mijn bezorgdheid al snel weg en was de dekking al een stuk beter. Op bijgevoegde foto’s heb ik ook twee laagjes op.

022-

Rock the Boat bevat heel kleine glitters en daarom vond ik het wel een geslaagde combi om hem te combineren met Beyond Cozy. Dit is misschien wel een wat bekender lakje omdat ik deze bij de Big Bazar gekocht heb, samen met vele anderen hihi.

024-

Beyond Cozy is een lakje wat gewoon alleen maar glimt, blingt, schittert; geweldig! Hij dekt in één laagje al helemaal, en omdat het door de glitters lastig te zien is heb ik wel een tweede laagje gebruikt. Wauw, met een beetje zonlicht weet je gewoon niet waar je kijken moet 😉
Beyond Cozy is/was te koop voor €3,99 bij de Big Bazar.

015-

32 thoughts on “Swatch: Essie Rock the Boat & Beyond Cozy

Dankjewel voor jouw reactie!

