Spam again!

spam

Lieve meiden, dames, (nieuwe) volgers, bloggers,

Vandaag mogen jullie reclame maken voor je eigen blog! Er zijn veel nieuwe volgers bijgekomen en ik ben erg benieuwd naar jullie blogs. Ook is het leuk voor jullie om weer nieuwe blogs te ontdekken, nog meer leuke inspiratie en gezellige bloggers!

Laat even weten:
– Hoe je heet,
– Wat de link van je blog is,
– Waar je blog over gaat,
– En wat je favoriete winterdrankje is!

Maak er een leuk verhaal van en niet alleen een regel met de link van je blog.

Who

24 thoughts on “Spam again!

  1. Hallo! Mijn naam is Laura en ik ben inmiddels al weer 22 jaar oud! Sinds een maandje of twee heb ook ik de knoop doorgehakt en ben ik start met een blog over beauty, food en lifestyle. Dus eigenlijk zo’n beetje over alles wat mij boeit in het leven! http://www.iflovewouldbethefoodoflife.wordpress.com
    Daarnaast zijn fotograferen en mijn liefste konijntjes de grootste liefdes van mijn leven. Mijn favoriete winterdrankje is dan toch echt een kop biologische witte thee, love it!

    Kom je een keertje op mijn blog kijken? See you there šŸ˜‰

    Liefs!

  2. Leuk dat we mogen spammen! Mijn blog heet http://makeupgorgeous.blogspot.be/. Op deze blog kan ik mijn passie voor beauty, fashion en make-up volledig kwijt, dit steeds met een persoonlijke touch. Ik probeer zo’n twee keer per week een nieuw artikel of filmpje te posten. Neem zeker eens een kijkje en dan zie ik je daar. Mijn favoriete winterdrankje is een warme chocomelk met lekker veel slagroom. Liefs, Sanne

Dankjewel voor jouw reactie!

