Inspiratie & tips #3: nagellak opbergen!

Inspiratie & tips om je nagellak (of make-up stash) op te bergen.

Bij Xenos kwam ik laatst deze leuke houten opbergkastjes tegen; ideaal voor nagellak! Ik heb ze voor jullie op de foto gezet, kijk met me mee.

Het eerste kastje is een rechtopstaand kastje met 5 laadjes, ideaal als je weinig ruimte of plek hebt op je bureau/kamer. Deze neemt weinig ruimte in de breedte in beslag, en bovenop kan je natuurlijk ook nog je lievelings lakjes neerzetten ;-).
Het tweede kastje ernaast is van hetzelfde idee/patroon, alleen zijn het zes vakjes, 2×3 stuks. Als je meer ruimte hebt is dit een heel handig kastje. Beide zijn ze €12,99 een leuk prijsje, en ook zijn ze beide al voorzien van een gezellige print.

Xenos1

Het kastje hieronder vind ik erg leuk; een ouderwets apothekers kastje voor €19,99. Hij heeft twee plankjes waar je wat op kunt zetten, en de onderste natuurlijk ook. Het deurtje is transparant en volgens mij van hard plastic. Eventueel kan je dit kastje nog verven en naar je eigen smaak maken, maar zou vind ik hem eigenlijk ook al heel leuk! Zeker als ik mij bedenken hoe mijn nagellak hier leuk in zou staan (ik heb het op de foto alvast een beetje bedacht ;-)). Ook kan je er natuurlijk make-up producten en kwasten in kwijt.

Daarnaast een kleiner, schattig blauw opbergkastje met een middenplankje en de onderste plank waar je nagellak en andere make-up spullen op kwijt kunt. Deze kost €12,99.

xenos2

Bij de Hema hebben ze vaak ook handige opbergproducten, maar vaak ook kleine mandjes of kleine doosjes in allerlei kleuren waar je je make-up leuk in op kunt bergen en ook goed kunt sorteren.
Het ladekastje (van karton) heb je in verschillende kleuren en is erg leuk om op je bureau neer te zetten!

Dit laatste houten rekje is nieuw aan het assortiment toegevoegd bij de Action (yeah voor ons!), want kijk hoe leuk het is om hier je nagellak in neer te zetten? Er zitten ook haakjes aan om normaal gesproken je theedoeken aan te hangen, maar ik denk dat jullie vast wel genoeg sieraden hebben die dat ook een mooi plekje vinden 😉

opberg

Voor diegene met een wat grotere nagellak stash 😉 of make-up stash hebben we altijd nog: IKEA! En daar heb je ook zat van mogelijkheden met leuke ladekastjes. Ik heb er een aantal uitgezocht en op een rijtje gezet.

Als eerste een mooie, witte ladekast van Brusali voor €79,95. Deze lade heeft 4 laadjes met genoeg opbergruimte en het bovenste gedeelte is open, waar je ook nog leuke spulletjes kunt neerzetten.
Daarnaast natuurlijk de welbekende ladekast van Hemnes! Deze kost €129,- en heeft maar liefst 5 laadjes, dit is echt voor de fanatiekelingen onder ons.

Als laatste de Malm ladekast, met 4 grote en 2 kleinere laadjes, en als klap op de vuurpijl: een ingebouwde spiegel! Hoe gaaf is dit? Ik ben stiekem wel erg weg van dit ladekastje 🙂

ikea2

Hoe bergen jullie je nagellak of make-up op? Heb je nog leuke tips of ideeën?

37 thoughts on “Inspiratie & tips #3: nagellak opbergen!

  1. Dit vind ik nou een super artikel, want ik heb nog steeds geen plek voor mijn nagels.. maar ik heb ook geen ruimte voor een kastje. hellup. ik heb geen tijd om zo’n mooie ding te maken voor op de muur (of de vaardigheden, trouwens). meh. dus ik zit in een limbo van ‘wat moe ik nou’.

Dankjewel voor jouw reactie!

