Swatch: Bourjois #19 Mauve futuristic

IMG_2173-

Vorige week had ik bij de ICI Paris feestelijke twee lakjes van Bourjois gekocht, waarvan ik er vandaag een aan jullie laat zien: #19 Mauve Futuristic.
Dit is een oudroze kleurtje, met een licht holografisch effect en geweldige glitters. De finish is glanzend en oh zo mooi! Echt een feestelijk lakje.

Het kwastje is kort en vrij breed, wat ik zelf heel prettig vind, waardoor je in 1 beweging al je volledige nagel gelakt hebt. Ondanks dat mijn nagels vrij breed zijn kan ik met een bewegingen mijn gehele nagel bedekken met de kwast; love it 🙂
Dit vind ik ideaal, en daardoor ben ik ook erg tevreden over de lakjes van Bourjois!
De dekking is met een laagje niet helemaal egaal en met twee laagjes is de dekking zoals hier op de foto’s te zien is.

IMG_2174-

Bourjois is te koop bij oa ICI Paris voor €8,49.

Het is een fijn lakje voor als je toch je nagels mooi en netjes wilt, maar niet al te opvallend. Ik denk dat dit kleurtje zowel in de zomer als in de winter prima kan!

Heb jij ook zo’n lakje dat eigenlijk gewoon áltijd kan? 🙂

31 thoughts on “Swatch: Bourjois #19 Mauve futuristic

Dankjewel voor jouw reactie!

