Swatch: Catrice LE – Bed of Flowers

IMG_2132-h

Vandaag heb ik een lakje uit de (oude) Limited Edition van Catrice Eve in Bloom, het lakje Bed of Flowers. Dit is een oud roze kleurtje wat ik écht geweldig vindt! Een kleur die je makkelijk kunt dragen en welke ik vaak draag, goed te combineren is en ook op je werk niet te opvallend is maar een verzorgde uitstraling geeft.

Het lakje is vrij dik wat ik een plus punt vind, daardoor heb je in twee laagjes een perfecte dekking. De kwastjes van Catrice zijn breed en daardoor is het lakken ook erg makkelijk en zelfs een leuke bezigheid!

Kijk met me mee naar dit prachtige lakje:

IMG_2132-

IMG_2121-

IMG_2134-

Bedankt voor het kijken. Wat vind jij van oud roze lakjes?

P.S. Aanstaande zaterdag komt er een heel leuke winactie online 😉

25 thoughts on “Swatch: Catrice LE – Bed of Flowers

Dankjewel voor jouw reactie!

